Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan op zich nog wel snappen dat je daar gaat kappen, maar dat moet dan véél snediger zijn dan in dit geval, waardoor je nog steeds 1 op 1 staat.

Wat zit gij te bazelen. Alsof spanning het enige is wat telt in een competitie
Bazelen zowaar. Voor mij een meerwaarde dat het tot de laatste speeldag spannend blijft dan dat we nu de kampioen al zouden kennen. Lijkt mij nu niet zo een waanzinnig statement. Idem met iedere jaar dezelfde ploeg die erbovenuit steekt. Dat vind ik niet goed voor een competitie. Dus spanning, ik vind het alleszins een heel belangrijke factor, zeker als neutrale fan. Wat ik vorig seizoen was in de playoffs.

Bazelen zowaar. Voor mij een meerwaarde dat het tot de laatste speeldag spannend blijft dan dat we nu de kampioen al zouden kennen. Lijkt mij nu niet zo een waanzinnig statement. Idem met iedere jaar dezelfde ploeg die erbovenuit steekt. Dat vind ik niet goed voor een competitie. Dus spanning, ik vind het alleszins een heel belangrijke factor, zeker als neutrale fan. Wat ik vorig seizoen was in de playoffs.
Die spanning vorig seizoen in de PO hebben wij alvast niet zo ervaren als de deelnemers :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14