Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja in vorige matchen wonnen ze daar nog altijd punten mee, blijft oplettenTis niet dat Anderlecht iets doet. Dit Anderlecht zie ik echt geen kampioen worden. Zou zomaar eens kunnen dat Genk en/of Brugge helemaal nog gaan meedoen
Kzie Anderlecht de eerste plaats hier gewoon laten liggen ze..
Tegen Kortrijk ook de boot in. Ik merk weinig beterschap. Na de wedstrijd in Brugge is er geen goede match meer gespeeld. Enkel op RWDM maar dat is geen referentieTja in vorige matchen wonnen ze daar nog altijd punten mee, blijft opletten
Ik ben het blijven zeggen, we moeten gaan voor Europees voetbal. Dit Anderlecht wordt écht geen kampioen.Tis niet dat Anderlecht iets doet. Dit Anderlecht zie ik echt geen kampioen worden. Zou zomaar eens kunnen dat Genk en/of Brugge helemaal nog gaan meedoen
Heeft dan ook al heel het seizoen pech met de arbitrage.En Riemer maar blijven zagen
Heeft al zowel pech als geluk gehad met de arbitrage, net als iedereen.Heeft dan ook al heel het seizoen pech met de arbitrage.
Gelukkig stond Mechelen er nog!Pfoe, komen we goed weg
Moet ge altijd uitspelen. Deze fase zegt alles.Pfoe, komen we goed weg
Tis mechele,no hard feelingsGelukkig stond Mechelen er nog!
Bazelen zowaar. Voor mij een meerwaarde dat het tot de laatste speeldag spannend blijft dan dat we nu de kampioen al zouden kennen. Lijkt mij nu niet zo een waanzinnig statement. Idem met iedere jaar dezelfde ploeg die erbovenuit steekt. Dat vind ik niet goed voor een competitie. Dus spanning, ik vind het alleszins een heel belangrijke factor, zeker als neutrale fan. Wat ik vorig seizoen was in de playoffs.Wat zit gij te bazelen. Alsof spanning het enige is wat telt in een competitie
Die spanning vorig seizoen in de PO hebben wij alvast niet zo ervaren als de deelnemersBazelen zowaar. Voor mij een meerwaarde dat het tot de laatste speeldag spannend blijft dan dat we nu de kampioen al zouden kennen. Lijkt mij nu niet zo een waanzinnig statement. Idem met iedere jaar dezelfde ploeg die erbovenuit steekt. Dat vind ik niet goed voor een competitie. Dus spanning, ik vind het alleszins een heel belangrijke factor, zeker als neutrale fan. Wat ik vorig seizoen was in de playoffs.