Als dat is, zou het wel heel triestig zijnBlijkbaar werd Cercle gisteren telefonisch op de hoogte gebracht dat Burgess mocht meespelen en Union vandaag pas, om 15.08u. Tijdens. de. match.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat is, zou het wel heel triestig zijnBlijkbaar werd Cercle gisteren telefonisch op de hoogte gebracht dat Burgess mocht meespelen en Union vandaag pas, om 15.08u. Tijdens. de. match.
Bron?Blijkbaar werd Cercle gisteren telefonisch op de hoogte gebracht dat Burgess mocht meespelen en Union vandaag pas, om 15.08u. Tijdens. de. match.
Van waar komt die info ?Blijkbaar werd Cercle gisteren telefonisch op de hoogte gebracht dat Burgess mocht meespelen en Union vandaag pas, om 15.08u. Tijdens. de. match.
Als er iets is wat we geleerd hebben de afgelopen seizoenen is dat iedere speeldag er weer anders uit ziet. Als Brugge straks wint kunnen er weer supporters hoop krijgen. Hoop die volgende week dan weer kansloos de kop in wordt gedrukt. Om dan de week erop alsnog gereanimeerd te worden. Play Offs, een absoluut feest voor de Cardiologieafdeling van het lokaal ziekenhuis.Als Club zou winnen ligt de titelstrijd na 2 speeldagen in de play-offs natuurlijk wel weer volledig open.
Heerlijk toch?Als er iets is wat we geleerd hebben de afgelopen seizoenen is dat iedere speeldag er weer anders uit ziet. Als Brugge straks wint kunnen er weer supporters hoop krijgen. Hoop die volgende week dan weer kansloos de kop in wordt gedrukt. Om dan de week erop alsnog gereanimeerd te worden. Play Offs, een absoluut feest voor de Cardiologieafdeling van het lokaal ziekenhuis.
Liever nietGraag weer zo een laatste speeldag als vorig seizoen!
Wat zit gij te bazelen. Alsof spanning het enige is wat telt in een competitieHeerlijk toch?
Graag weer zo een laatste speeldag als vorig seizoen!
Als die mail effectief pas om 15u08 is binnengekomen dan mag ik hopen dat deze wedstrijd als schorsing meetelt hoor.![]()
In tribune, maar niet geschorst: Burgess mocht wél spelen tegen Cercle, maar zo had Union dat niet begrepen
Ze hadden hem kunnen gebruiken. Christian Burgess (32) zat in de tribune zijn schorsing uit <a href="https://www.hln.be/belgisch-voetbal/nul-op-zes-voor-union-straks-mogelijk-leider-af-na-pijnlijke-nederlaag-tegen-cercle-brugge~af2125bc/" target="_blank">tegen Cercle Brugge</a>. Dacht hij. Maar...www.hln.be
Wat zit gij te bazelen? Hij mag dat toch perfect vinden?Wat zit gij te bazelen. Alsof spanning het enige is wat telt in een competitie
Zwans. Die is nooit geblesseerd of ziek en nu in mss wel de belangrijkste match van het seizoenVanaken valt ook uit (ziek )

Nee staat ook op sporza:Zwans
Nee, Hans.Zwans

als ge na 14 jaar playoffs nog altijd geen rekening houdt met playoffs, ligt het aan u. élke top club piekt naar die 10 matchen, Union verliest het dan allemaal.Vooral aan de play-offs dan... maar uiteindelijk is er nog niets beslist, niet te veel in de waan van de dag blijven. Hopen dat Club wint tegen RSCA en dan ligt weer helemaal open.
Heb toch eens een beetje vertrouwen in je ploeg? Je post meer negatief van positief over Club, waarom ben je er dan nog eigenlijk fan van?Nu zie ik het echt wel heel somber in voor vandaag
Vetlesen rij naar voren en Nielsen en Onyedika erachter ofzo?
Geef mij eens één reden waarom ik/wij op dit moment vertrouwen zou moeten hebben in de ploeg?Heb toch eens een beetje vertrouwen in je ploeg? Je post meer negatief van positief over Club, waarom ben je er dan nog eigenlijk fan van?
't Is niet dat we van 1 speler afhangen he. Hans en Skov er uit, maar ik ga er dan van uit dat de vervangers extra gemotiveerd zijn.
Vind ik toch ook. Zelfs zonder Hans kunnen wij gewoon winnen van Anderlecht hoor. Toch zeker thuis. 't Is nu niet dat er geen gigantisch klasseverschil is.Heb toch eens een beetje vertrouwen in je ploeg? Je post meer negatief van positief over Club, waarom ben je er dan nog eigenlijk fan van?
't Is niet dat we van 1 speler afhangen he. Hans en Skov er uit, maar ik ga er dan van uit dat de vervangers extra gemotiveerd zijn.
Vertrouwen geven voor ons is vertrouwen hebben voor hen. 't Is mss maar BG, veel Club-spelers gaan hier niet lezen, maar het publiek heeft nog steeds invloed.Geef mij eens één reden waarom ik/wij op dit moment vertrouwen zou moeten hebben in de ploeg?
En waarom ik nog fan ben? Omdat Club meer is dan een huidige kern. Maar moeten we daarom enkel maar positief zijn en akkoord gaan met alles? Ik denk het niet.
We zijn trouwens enorm afhankelijk van een paar spelers maar bon.