Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over die fout van Bataille heeft hij wel gelijk
Net zoals die goal van Kerk gewoon handspel was en dus afgekeurd moest worden
De tackle op Nilson kwam ook wel te laat en kan je eveneens fluiten, gaat niemand over zagen als men dat doet
Ergens heeft hij een punt, namelijk dat er bij hen een paar scheidsrechterlijke beslissingen in het nadeel worden gefloten. Maar waarom hij daar Anderlecht bij moet halen, mij een raadsel
Klopt.Ergens heeft hij een punt, namelijk dat er bij hen een paar scheidsrechterlijke beslissingen in het nadeel worden gefloten. Maar waarom hij daar Anderlecht bij moet halen, mij een raadsel
Je zit bij een organisatie met regels. Je moet u aan de regels houden. Als jij dat censuur noemt, dan mag dat ja. Je mag namelijk kiezen om niet meer mee te doen.En weer 3 gezichtjes met unsure. Vinden julloe censuur normaal?
Als jullie de komende 2 matchen winnen doen jullie gewoon mee voor plaatsen 1 en 2.Wat match. Voor de Europa league doen we mee.
Met 2 thuismatchen voor de boeg kan dat zomaar, al zal dan de druk er weer bij komen kijken natuurlijk. Nu spelen ze zonder druk. 2 eerste matchen speelden ze wel heel goed.Als jullie de komende 2 matchen winnen doen jullie gewoon mee voor plaatsen 1 en 2.
Ik geloof er niet echt in bij ons, het vuur wordt nu wel weer wat aangewakkerd door de betere 2e helft op Cercle, nadat we in de eerste helft helemaal nergens waren en met onze rug tegen de muur stonden ... neen, ik ga voorlopig niet mee in dat verhaal om nu plots enthousiast te worden, want realistisch gezien zal het ook langs onze kant povertjes zijn.Toch zeer benieuwd naar Anderlecht vanavond. Want we moeten daar eerlijk in zijn, tegen 11 Antwerp spelers was het maar heel povertjes.
Denk niet dat Anderlecht in 1 seizoen 2 keer gaat winnen in Brugge.Ik geloof er niet echt in bij ons, het vuur wordt nu wel weer wat aangewakkerd door de betere 2e helft op Cercle, nadat we in de eerste helft helemaal nergens waren en met onze rug tegen de muur stonden ... neen, ik ga voorlopig niet mee in dat verhaal om nu plots enthousiast te worden, want realistisch gezien zal het ook langs onze kant povertjes zijn.
Ook zonder Skov Olsen, dus wie gaat er nu een goal maken? Zal hopen zijn op Vanaken dus waarschijnlijk.
En Anderlecht weet zo'n matchen, zonder goed spel, wel heel regelmatig over de streep te trekken dit seizoen, iets waar wij gewoon niet in slagen. Ik ben met niets minder tevreden dan een overwinning, dat dan weer wel, maar geloof er niet echt in.
one word : VazquezDenk niet dat Anderlecht in 1 seizoen 2 keer gaat winnen in Brugge.

Ongeacht de uitslag. Moet je niet altijd winnenNu moeten we wel winnen straks![]()

Met deze ploeg ben ik soms al blij met een punt tegenwoordig. How the mighty have fallen…Ongeacht de uitslag. Moet je niet altijd winnen![]()
Union is aan 't choken, vanavond winnen, volgende speeldag Genk nog eens hun pleziertje gunnen en er 2 weken later over vent.Met deze ploeg ben ik soms al blij met een punt tegenwoordig. How the mighty have fallen…