AbsoluutHeb je gezien dat het bewust in zijn gezicht was ?
Voor mij terecht rood
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AbsoluutHeb je gezien dat het bewust in zijn gezicht was ?
Voor mij terecht rood
Dat was ook mijn eerste reactie maar op de herhaling zie je toch dat het opzettelijk is imho.Maakt toch niet uit? Die gooit hem als inworp he, niet als baseballer he.
Tuurlijk. Is gewoon overduidelijk frustratie en terecht een rood karton. Castro Montes zei het net ook : overduidelijk dat die dat bewust deed.Dat was ook mijn eerste reactie maar op de herhaling zie je toch dat het opzettelijk is imho.
Machida knalde in onze match tegen Union met opzet een bal keihard op Ejuke toen die op de grond lag. Kreeg daar toen geen kaart/fout voor. Je kan dat catalogeren als 'unsporting behaviour - shows a lack of respect for the game' maar mij lijkt het dat je toch mag doen met de bal wat je wil zolang die in het spel is. Tenzij het misschien echt over the top is.Heb je gezien dat het bewust in zijn gezicht was ?
Voor mij terecht rood
Overtredingen waarbij met een voorwerp (of de bal) geworpen wordtMaakt toch niet uit? Die gooit hem als inworp he, niet als baseballer he.
Dien bal was gewoon int spel. Straks moet je nog schrik krijgen om te hard naar de goal te trappen.Machida knalde in onze match tegen Union met opzet een bal keihard op Ejuke toen die op de grond lag. Kreeg daar toen geen kaart/fout voor. Je kan dat catalogeren als 'unsporting behaviour - shows a lack of respect for the game' maar mij lijkt het dat je toch mag doen met de bal wat je wil zolang die in het spel is.
Dat was geen normale inworp hoor.Maakt toch niet uit? Die gooit hem als inworp he, niet als baseballer he.
Wat was de overtreding dan?Overtredingen waarbij met een voorwerp (of de bal) geworpen wordt
In alle gevallen moet de scheidsrechter de gepaste disciplinaire sanctie nemen:
waarschuwen voor onsportief gedrag als de overtreding roekeloos was uitsluiten voor gewelddadig gedrag als de overtreding met buitensporige krachte gebeurde
volledig hard te maken volgens de spelregels
Nee zeker niet. Was 100 procent bewust. Scheidsrechter zet dat ook zo in zijn verslag. Tuurlijk wordt die geschorstDat was geen normale inworp hoor.
Overtredingen waarbij met een voorwerp (of de bal) geworpen wordtWat was de overtreding dan?
Op basis waarvan ga je bepalen dat dit al dan niet bewust is? Serieuze vraag.Nee zeker niet. Was 100 procent bewust. Scheidsrechter zet dat ook zo in zijn verslag. Tuurlijk wordt die geschorst
Afgaande op de beschrijving lijkt dat me te gaan over fases buiten het spel zelf, bv. een bal teruggooien met veel kracht naar een tegenstander die een vrije trap heeft gekregen. Of vorig jaar Tresor die een bal op Bataille trapt nadat er reeds een fout was gefloten.Overtredingen waarbij met een voorwerp (of de bal) geworpen wordt
In alle gevallen moet de scheidsrechter de gepaste disciplinaire sanctie nemen:
waarschuwen voor onsportief gedrag als de overtreding roekeloos was uitsluiten voor gewelddadig gedrag als de overtreding met buitensporige krachte gebeurde
Aangezien de scheidsrechter rood geeft, heeft die gezien dat het bewust was. Dat gaat hij ook in zijn verslag zetten. Anders gaf hij nooit rood. Zelfs de spelers van Union zeggen dat het bewust was in de interviews na de match.Burgess
Op basis waarvan ga je bepalen dat dit al dan niet bewust is? Serieuze vraag.
Dat is mijn vraag toch helemaal niet.Aangezien de scheidsrechter rood geeft, heeft die gezien dat het bewust was. Dat gaat hij ook in zijn verslag zetten. Anders gaf hij nooit rood. Zelfs de spelers van Union zeggen dat het bewust was in de interviews na de match
Dien gast springt zelf om hem te blockenAfgaande op de beschrijving lijkt dat me te gaan over fases buiten het spel zelf, bv. een bal teruggooien met veel kracht naar een tegenstander die een vrije trap heeft gekregen. Of vorig jaar Tresor die een bal op Bataille trapt nadat er reeds een fout was gefloten.
Je ziet ook soms spelers die een inworp mikken op de rug van de tegenstander. Mag dat dan ook niet meer?
Overigens, op basis hiervan kan je toch niet met 100% zekerheid zeggen dat dit bewust is?
, als die bal buitengaat in doeltrap kunt ge zelf oordelen dat het geniaal is om het te doen.