Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als hij een hakje probeerde te doen (ook zonder aanraken), zou het offside moeten zijn. Maar leek me toch eerder de bal te willen ontwijken. En als hij dan het zicht van de doelman niet blokkeert, lijkt het me een correcte goal.

Jutgla is goed ingevallen. Cercle 2de helft precies moe. Kunnen amper hun druk zetten. Hebben geluk met hun goede doelman. Club verdient dit te winnen

Alleen maar flarden gezien want was gaan bowlen. Maar Warleson heeft er dus weer eens enkele gemaakte goals uit gehaald? Das nu al 3 matchen op rij tegen Club dat die dat doet... man man man

Echt wel wreed eigenlijk.
Omdat Denkey zich niet laat vallen wordt er geen rood getrokken?
Ze werken echt het theater in de hand.
Inconsequent tot en met.

En Sporza…
Objectieve, correcte verslaggeving ontbreekt toch ook vaak.
Ze kunnen hun teksten na de wedstrijd nog eens aanpassen…

"Stom" van Denkey dat hij zich niet laat vallen want dan kan men na zaterdag niets anders doen dan rood trekken want de beweging is er.
Zoiets, uiteindelijk is dit erger dan zaterdag. Denkey had hier niet de intentie iets af te dwingen, terwijl Hazard onmiddellijk in zn gezicht vloog. De ene trapt er effectief in.

Al een geluk dat er af en toe eens een speler van die twee ploegen sterft of die harde kernen hadden helemaal niets meer om voor te applaudisseren gedurende negentig minuten van zo een derby. Langs de andere kant behoor ik tot geen enkele van die harde noch zachte kernen en ik heb toch naar deze match gekeken, dus hoe dom ben ik dan op een schaal van één tot Mechele? Gelukkig volgde ik dat wedstrijdje maar op een tweede scherm, en niettemin had ik nog meer focus dan al die spelers van Club samen. Ik zie posters hier nogal veel over "pech" spreken betreffende Club Brugge, maar ik vind dat toch allemaal eerder een gebrek aan mentaliteit en inzet. Die lanterfanten allemaal maar wat rond op dat veld, precies met dezelfde loserreactie van pech als er eens iets niet meezit. "ik schiet recht in het midden van het doel maar de keeper pakt, wat een pech", dat soort gevoel heb ik bij die ploeg en spelers. Ik weet dat die niets aan dit seizoen kan doen, maar dan zie ik Hayen op de bank zitten en dan denk ik toch ook weer voor Brugge: "Hah, wat een pech."

Het voetbal zit al achter de abonnementsmuur van een betaalzender, waarom moet ik dan nog constant reclame zien tijdens de match? Ervoor en erna, goed, dan kijk ik toch niet. Maar er wordt gescoord en daar is Dr. Oetker met een """pizza""" linksboven ... de VAR moet iets bekijken en daar is Jupiler Blue, fullscreen dan nog ... Eén keer per helft moet de commentator reclame maken voor een programma of podcast van de zender zelf ... stop ermee. Ben ik alleszins blij dat ik niet betaal voor mijn streams als het die richting uitgaat.

Al een geluk dat er af en toe eens een speler van die twee ploegen sterft of die harde kernen hadden helemaal niets meer om voor te applaudisseren gedurende negentig minuten van zo een derby. Langs de andere kant behoor ik tot geen enkele van die harde noch zachte kernen en ik heb toch naar deze match gekeken, dus hoe dom ben ik dan op een schaal van één tot Mechele? Gelukkig volgde ik dat wedstrijdje maar op een tweede scherm, en niettemin had ik nog meer focus dan al die spelers van Club samen. Ik zie posters hier nogal veel over "pech" spreken betreffende Club Brugge, maar ik vind dat toch allemaal eerder een gebrek aan mentaliteit en inzet. Die lanterfanten allemaal maar wat rond op dat veld, precies met dezelfde loserreactie van pech als er eens iets niet meezit. "ik schiet recht in het midden van het doel maar de keeper pakt, wat een pech", dat soort gevoel heb ik bij die ploeg en spelers. Ik weet dat die niets aan dit seizoen kan doen, maar dan zie ik Hayen op de bank zitten en dan denk ik toch ook weer voor Brugge: "Hah, wat een pech."

Het voetbal zit al achter de abonnementsmuur van een betaalzender, waarom moet ik dan nog constant reclame zien tijdens de match? Ervoor en erna, goed, dan kijk ik toch niet. Maar er wordt gescoord en daar is Dr. Oetker met een """pizza""" linksboven ... de VAR moet iets bekijken en daar is Jupiler Blue, fullscreen dan nog ... Eén keer per helft moet de commentator reclame maken voor een programma of podcast van de zender zelf ... stop ermee. Ben ik alleszins blij dat ik niet betaal voor mijn streams als het die richting uitgaat.
Ik erger me hier ook serieus aan. Die reclame voor die Jupiler blue valt dan nog dikwijls terwijl een herhaling van een fase begint. Erg is dit

Ook Heynen niet fit geraakt. Het ging al niet te moeilijk worden voor Union met slechts één half fitte flankspeler ter beschikking, maar met of zonder Heynen is echt nog eens een wereld van verschil.

Ik hoop op absoluut niks. Onze kern was al zwak uit de winter gekomen, maar nu zijn we Oyen en Sor kwijt, is Fadera net fit en is Baah er twee weken niet bij. En dan als klap op de vuurpijl onze main man Heynen..
Maar ik laat me graag verrassen!

Echt wel wreed eigenlijk.
Omdat Denkey zich niet laat vallen wordt er geen rood getrokken?
Ze werken echt het theater in de hand.
Inconsequent tot en met.

En Sporza…
Objectieve, correcte verslaggeving ontbreekt toch ook vaak.
Ze kunnen hun teksten na de wedstrijd nog eens aanpassen…
2 dagen terug nog "Met de VAR kan men dit perfect zien en rood geven" "Met de VAR moet je je niet met veel theater laten vallen"

Lol.
Daaaag consequentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven