Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voldoende gewapend he.16 passes in de aanvallende sector na 40 minuten...het was misschien toch geen slecht idee geweest om in wat voetballende verdedigers te investeren ipv in spitsen die den bal nooit krijgen, maar hey, wat weet ik van voetbal.

Da's deels ook omdat Cercle het goed vastzet en onze middenvelders nie aanspeelbaar zijn é, wat zijt ge met uw in theorie best voetballende middenveld als ze zodanig hoog blijven staan dat ge niet kunt uitvoetballen.Voldoende gewapend he.
Allez Ordonez knalt die bal blind van de flank naar het centrum in de voeten van een Cercle-speler. Zoiets leren ze echt bij de preminiemen he.
Ontzet dan naar buiten, niet naar het centrum.Da's deels ook omdat Cercle het goed vastzet en onze middenvelders nie aanspeelbaar zijn é, wat zijt ge met uw in theorie best voetballende middenveld als ze zodanig hoog blijven staan dat ge niet kunt uitvoetballen.

ze gaan gewoon hoofd tegen hoofd staan das geen stoot heAle, Mechele had zich tegen de grond moeten smijten eh.
KloptWas er buiten denk ik.
Vrij duidelijk zelfs
Vraag me dan af of we vroeger dan een penalty hadden gekregenKlopt
Misschien romantiseer ik het pre-VAR tijdperk maar waren er toen zoveel fouten?