Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja gow zeg, altijd hands gewoon ... dat Warleson daar met zijn voet vooruit ook uitkomt is al geel waard op zich, serieus zeg.

Moet de VAR gewoon tussenkomen, possible red card (kunt nog altijd beslissen als ref om dan maar geel en vrije trap te geven)

16 passes in de aanvallende sector na 40 minuten...het was misschien toch geen slecht idee geweest om in wat voetballende verdedigers te investeren ipv in spitsen die den bal nooit krijgen, maar hey, wat weet ik van voetbal.

16 passes in de aanvallende sector na 40 minuten...het was misschien toch geen slecht idee geweest om in wat voetballende verdedigers te investeren ipv in spitsen die den bal nooit krijgen, maar hey, wat weet ik van voetbal.
Voldoende gewapend he.

Allez Ordonez knalt die bal blind van de flank naar het centrum in de voeten van een Cercle-speler. Zoiets leren ze echt bij de preminiemen he.

Cercle er mee aan het lachen zelfs nu :sop:
2e, 3e, 4e, ... bal telkens voor de tegenstander, hoe kan je dan eigenlijk aan aanvallen toekomen, heel triest dit.

En dan kom je er eens uit, en verkak je het bij de 2e pas al natuurlijk .. Club anno 2024 dames en heren.

Edit: en dan 1-1 natuurlijk .... ik kan hier bijna niet meer voor juichen zelfs :(

Voldoende gewapend he.

Allez Ordonez knalt die bal blind van de flank naar het centrum in de voeten van een Cercle-speler. Zoiets leren ze echt bij de preminiemen he.
Da's deels ook omdat Cercle het goed vastzet en onze middenvelders nie aanspeelbaar zijn é, wat zijt ge met uw in theorie best voetballende middenveld als ze zodanig hoog blijven staan dat ge niet kunt uitvoetballen.

Hoe zit dat eigenlijk met de offside lijnen? Dus daarnet krijgen we 1 lijn te zien? Nu met Thiago 2 lijnen, hoe wordt dat eigenlijk allemaal gedaan en waarom soms 1, dan niet 2 lijnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14