Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor van bij Westerlo intern dat er beelden zijn waarop te zien is dat De Mil en Vrancken het op een akkoord gooien en waarop het lijkt dat de eerste stap van Vrancken komt. Deze beelden zijn opgevraagd door het bondsparket. Vandaar de beslissing van Westerlo. Als dat zo is gaat Genk en/of Vrancken toch ook nog wel een probleem hebben

Ik hoor van bij Westerlo intern dat er beelden zijn waarop te zien is dat De Mil en Vrancken het op een akkoord gooien en waarop het lijkt dat de eerste stap van Vrancken komt. Deze beelden zijn opgevraagd door het bondsparket. Vandaar de beslissing van Westerlo. Als dat zo is gaat Genk en/of Vrancken toch ook nog wel een probleem hebben
Dat zei PvdB ook al, ja.

Beide teams een punt afpakken!

Toch een heel klein beetje karma.
En maar lachen langs de zijlijn, trainers en supporters.
Zal toch een harde klap zijn voor de Westel supporter.

Toch heel wat trieste figuren in ons voetbal.
Het ga je goed Rik!

Benieuwd naar de reactie van Genk.
Na de grote woorden verwacht ik toch wel een reactie van hun kant.

Dat zei PvdB ook al, ja.

Dat had ik nog niet gezien. Ik ben bevriend met een van de Turkse managers bij Westerlo. Hij zei het me

Dat gelooft toch niemand dat De Mil enkel en alleen door die 6 minuten is gevlogen?
In elk geval top gespeeld van de eigenaars van Westel om dat schandaal te gebruiken om u trainer buiten te gooien op staande voet.

Kom zeg, De Mil heeft al bij al goed werk geleverd bij Westerlo. Altijd terug welkom bij Club, al hoop ik eerder terug als assistent, want T1 is echt nog wat te vroeg volgens mij voor een topclub.

Doe maar Geraerts met De Mil als T2 volgend seizoen.

Dat zei PvdB ook al, ja.

De rechtszaak over Anderlecht - Genk gaat niets zijn in vergelijking met de rechtszaken die er gaan komen als je dat doet. Benieuw of we tegen eind 2024 weten wie de competitie heeft gewonnen dan.

Lijkt me zelfs op basis van wat beelden zo goed als onmogelijk om te bewijzen wat er precies gezegd zou zijn. Van mij mogen ze wel die twee spelers die naar elkaar passen serieus straffen. Dat gaat er echt los over.

Laatst bewerkt:
Kom zeg, De Mil heeft al bij al goed werk geleverd bij Westerlo. Altijd terug welkom bij Club, al hoop ik eerder terug als assistent, want T1 is echt nog wat te vroeg volgens mij voor een topclub.

Doe maar Geraerts met De Mil als T2 volgend seizoen.
Tuurlijk. Als er effectief beelden zijn met de info dat ze zeggen moeten ze zoiets doen om te hopen dat niet de club maar de trainer wordt gestraft

Nuja, Mechelen is ook nooit echt gestraft geweest voor hun poging tot omkoping.
Euh jawel, zij zijn uitgesloten geweest van Europees voetbal in 2019 na de bekerwinst, dus get your facts straight. Wat voor fans jonger dan 35 jaar een enorm gemis was en zal zijn. Heeft absoluut geen zin om dit vijf jaar na datum opnieuw boven te halen.

Of zijn jullie nog altijd rancuneus dat rood-gele fans jullie toen nieuwe stadion hadden bestickerd? Een cynische coach zorgt duidelijk voor cynische fans. Haal die citroen uit je mond.

Oliedom om het zo opzichtig te doen. Speel die match gewoon uit met wat tijdrekken erbij en er is geen haan die er naar kraait.

Een straf lijkt gepast. Welke straf gepast is, weet ik niet, maar beide ploegen 0 punten voor deze match lijkt me eigenlijk niet zo heel vreemd als straf... Met grote gevolgen weliswaar voor beide ploegen, maar dan is dit meteen ook de laatste keer dat we zoiets zien... De houvast in het reglement is er alvast.

Straf dat De Mil moet gaan maar denk inderdaad dat Westerlo zich zeker ook gewoon probeert te distantiëren om een straf te vermijden voor de ploeg zelf. De Mil is dan maar kop van jut.

Snap ook niet zo goed waarom Madsen en Kayembe zo extra geviseerd worden. Ja, uiteraard was dat het nog meer in het belachelijke trekken, maar op zich treffen alle betrokkenen schuld aan de wapenstilstand in de laatste 5 min.

Wat een belachelijke cinema is dit toch eigenlijk aan het worden... en voor wat? So what 2 ploegen nemen een voor hen optimale beslissing. Wie moet daar eigenlijk over klagen? Gent? Sorry hé, als je 9 op 30 haalt heb je echt naar níemand anders te kijken dan naar jezelf (en je transferbeleid). Je hebt zelf 29 matchen om ervoor te zorgen dat je als club niet op een plaats terecht komt waar je benadeeld kan worden. Of gaan we nu allemaal precies doen alsof er de laatste 10 jaar niet nog van die shady verhalen geweest zijn waar een degradatiekandidaat de laatste 3 speeldagen plots toevallig nog een héél scheve situatie recht?

Mag ik het ook zéér ironisch vinden dat de bond hier een onderzoek opent terwijl hun eigen nationale ploeg in 2018 er alles aan deed om toch maar niet te winnen tegen England? Het zou gelukt zijn ook moest Januzaj het niet als een uitstekende kans gezien om toch eens een goal te maken. :sarcastic:

Dit klopt toch niet. Waarom was dit optimaal voor Westerlo? Hadden NIETS te verliezen. Spelers laten in feite hun winstpremie gewoon schieten zelfs. En dat tegen 10 man...

Vanuit Genk's perspectief kan je het inderdaad begrijpen.

Nu los van de schaamtelijke vertoning, en het feit dat dit terecht aan de publieke schandpaal komt te hangen vind ik ontslag toch ook gewoon een even schaamtelijke beslissing.

1) geen publieke schandpaal -> club reageert nooit
2) in de toekomst als speler(s) of coach beslissen om bij een situatie of goeie stand beslissen om tijd te rekken deze ook ontslaan, onderzoek starten? Ik denk maar bv aan het theater van Mignolet onlangs omdat iemand van schoenen zou kunnen wisselen. Persoonlijk vind ik dit een even onnozel theater maar idd iets minder opvallend dus geen haan die er naar kraait. Tel soms eens de tijd op per match dat er gerekt wordt?

Wat je de trainers, spelers,... vooral kan verwijten is dat ze zo dom waren om het zo opzichtelijk te doen. Maar je kan maar het verstand gebruiken die je hebt?

Dit klopt toch niet. Waarom was dit optimaal voor Westerlo? Hadden NIETS te verliezen. Spelers laten in feite hun winstpremie gewoon schieten zelfs. En dat tegen 10 man...

Vanuit Genk's perspectief kan je het inderdaad begrijpen.
Omdat gelijk spelen = gered zijn.
Je kan ook nog op zoek gaan naar de winnende goal met als mogelijk resultaat dat Genk toch het mes terug tussen de tanden steekt en alsnog met de 3 punten gaat lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14