Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dit is echt geniaal, hoe kunt ge zo idioot zijn om dit te doen?
"In Genk houden we niet van spellekes. Hier houden we van hét spelleke"

"Wij doen het op onze manier. We zijn geen smeerlapkes. En daar zijn we trots op. Wij spelen voetbal. Puur voetbal. Dat is Genk."

Ik snap dat sommigen het anders hadden willen zien, maar die 5 min hebben nergens invloed op gehad eh. Visser had beter gewoon afgefloten.
Toch wel, namelijk op een andere ploeg die PO1 mist.
Visser kon ook niet affluiten, die moet de regels volgen, ook qua extra tijd n.a.v. blessures, wissels, etc.

"In Genk houden we niet van spellekes. Hier houden we van hét spelleke"

"Wij doen het op onze manier. We zijn geen smeerlapkes. En daar zijn we trots op. Wij spelen voetbal. Puur voetbal. Dat is Genk."
Waanzinnig dat dat gebeurt en DAARVOOR mogen ze voor mij wel straffen. Hoe? Geen idee.

Nogmaals: Ik snap perfect dat mensen dat niet leuk vonden. Dat Hein klaagt? Ik snap dat. Dat Gent supporters boos zijn? Ik snap dat. Dat voelden wij ook bij Ferencvaros - Fiorentina. Maar toen zeiden we "Tja, hun goed recht en wat zou ge anders verwachten. We hadden het in die andere matchen beter moeten doen". En toen stond ook niemand erover te klagen in de pers. Ik vind de hetze in de pers van de persjongens zelf gewoon echt enorm overdreven. Een reconstructie en een poll for crying out loud. Waar zijt ge dan mee bezig?

Persoonlijk denk ik dat het grootste probleem is dat het enerzijds zo waanzinnig opzichtig gebeurt is zonder enige moeite wat dan ook om het een beetje normaal te doen lijken, en anderzijds dat coaches, spelers, DDC en supporters het zo huichelachtig proberen goed te praten. Die hypocrisie zet kwaad bloed.

Dit is gewoon eens te meer een exponent van het gebrek aan fairplay in deze sport en het is spijtig dat mensen niet inzien dat dit een hellend vlak is dat de sport meer en meer doet afglijden nasr iets wat we allemaal niet meer leuk vinden.

eigenlijk is het onnozel he. als Genk Westerlo 5.000€ geeft om dit te doen, is het omkoping en worden ze allebei zwaar gestraft.
nu is het "verstaanbaar dat ze het zo spelen".

eigenlijk is het onnozel he. als Genk Westerlo 5.000€ geeft om dit te doen, is het omkoping en worden ze allebei zwaar gestraft.nu is het "verstaanbaar dat ze het zo spelen".

Nuja, Mechelen is ook nooit echt gestraft geweest voor hun poging tot omkoping.
Dit zal ook weer op een sisser uitlopen.
Blijkbaar vinden sommige mensen dit gewoon normaal.

Ik vraag mij nog steeds af hoe dom je kan zijn om dit zo opzichtig te doen en je de trainers en spelers ziet lachen.

Dat het allemaal on the spot is gebeurd, kan ik allemaal goed begrijpen. Maar een mea culpa van de spelers en trainers is voor mij het minste dat je mag verwachten. En niet zo'n belachelijk statement zoals van Westerlo op hun website. Qua straffen heb ik echt geen idee wat er gepast zou zijn.

Als ge sommige voetballers bezig hoort en ziet, verschiet ik helaas niet te hard.

Het was belachelijk en niet om aan te zien, maar dat zijn al die andere fratsen zoals bv kort geleden nog maar Mignolet die even gaat zitten zodat iemand zijn schoenen kan wisselen ook.

Vissers zijn blik zei ook genoeg. Die zuchte eens diep van "met wat zijn we hier eigenlijk bezig?"
En ja ze zijn vooral zo dom geweest om het te opzichtig te doen.

eigenlijk is het onnozel he. als Genk Westerlo 5.000€ geeft om dit te doen, is het omkoping en worden ze allebei zwaar gestraft.nu is het "verstaanbaar dat ze het zo spelen".

Nuja, Mechelen is ook nooit echt gestraft geweest voor hun poging tot omkoping.
Dit zal ook weer op een sisser uitlopen.
Blijkbaar vinden sommige mensen dit gewoon normaal.
Bij Mechelen werd er geredeneerd dat het van een vorig seizoen was, en dat ze daarom niet meer gestraft konden worden in het nieuwe seizoen.
Nu loopt het seizoen nog he.
We zullen wel zien wat het onderzoek toont zeker?

Een schijnvertoning met zware gevolgen voor Rik De Mil. Westerlo ontslaat zijn trainer op staande voet na de bijzonder opzichtige salonremise tegen Racing Genk. De Turkse eigenaars konden allerminst lachen met het schouwspel op de slotspeeldag en houden de coach daar nu voor verantwoordelijk.

hahahahahaha

Mooi. Bestuur gisteren zich gedistancieerd en de correcte conclusie getrokken. Dat bestuur stijgt serieus in mijn achting. Kunnen andere clubs nog van leren.

Club Brugge kan misschien voor De Mil gaan nu. Als in alle matchen de spelers 6 minuten voor tijd gestopt waren met spelen had Club nu wellicht 8 punten meer :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14