Je kan zeggen wat je wil maar sinds vormer weg is, is het steeds achteruit gegaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen het niet allemaal in zijn schoenen schuiven, hoeveel individuele fouten hebben wij niet gemaakt dit seizoen.Wel benieuwd wie ze nu gaan aantrekken, de druk op Brugge is enorm. Je moet ballen/zelfvertrouwen hebben om nu over te nemen.
De kern is er alleszins wel.
Ik vermoed dat Deila nu wel in de pers zijn ongezouten mening zal geven over het bestuur van Club.
Ik ben geen trainer maar is dat niet iets dat je er moet inrammen bij uw spelers? Dat is toch een discipline probleem?Kunnen het niet allemaal in zijn schoenen schuiven, hoeveel individuele fouten hebben wij niet gemaakt dit seizoen.
Ik vind toch niet dat je dit volledig aan Deila kunt aanwrijven.
Club is al sinds het laatste jaar onder Clement gewoon zwak aan het voetballen.
Schreuder, Parker, Hoefkens, De Mil, Deila .. t'zal telkens alleen maar hun fout geweest zijn zeker.
Nu kunnen we nog maar eens een jeugdtrainer opbranden en volgend jaar hetzelfde scenario nogmaals zien gebeuren
Iemand dat reageerde op ontslag van Deila op HLN
Ronny Beina
Volgend seizoen Vanhaezebrouck zeker?

Zeker, kampioen met Schreuder maar de manier waarop deed pijn aan de ogen. Pijn aan de ogen deed het ook met Hoefkens, Parker en Deila.Onder Schreuder wel nog gewoon kampioen geworden, toch? Onder Hoefkens toch nog een hoop punten meer gepakt dan Deila, bv, en toch veel minder krediet gekregen.
Parker was gewoon een totale miscast en 100% onbekwaam, niks met de spelerskern te maken.
Zeker, kampioen met Schreuder maar de manier waarop deed pijn aan de ogen. Pijn aan de ogen deed het ook met Hoefkens, Parker en Deila.
En waar stonden we nu onder Deila dat het zoveel slechter was?
4e geëindigd in de reguliere competitie (waar we als het een beetje meezat veel meer punten gehaald hadden), kwartfinale beker gehaald en kwartfinale conference league (tot nu toe). Als je het grotere plaatje bekijkt is dat allemaal nog niet zo slecht.
Dat lijkt me toch ook net iets beter dan wat er pakweg bij Gent en Genk behaald is dit seizoen, maar die trainers daar worden precies niet buitengeschreven door de media of buitengeroepen door de fakkeldragende menigte.
Akkoord dat het voetbal vaak gewoon slecht was en dat de wissels vaak onzinnig waren hoor, maar ik vind het gewoon wat speciaal hoe dit weer afgehandeld wordt. Wat Club nodig heeft is stabiliteit, niet elk seizoen weer beginnen met een nieuwe trainer met onrealistische verwachtingen die toch niet ingelost kunnen worden.
Ook dat gehamer op de "beste" spelerskern mag wel eens stoppen, we hebben zeker niet de beste spelerskern. We hebben de duurste spelerskern. Noem mij één spelers in de brugse kern die kop en schouders boven de concurrentie steekt op zijn positie over het volledige seizoen bekeken? En kom niet af met Skov Olsen, eens om de 5-10 wedstrijden heeft die er eens goesting in en vliegt elke bal binnen, voor de rest geraakt 'm nog niet eens voorbij een leeg pakske chips gedribbeld.
Vanaken, Vetlesen en Skov Olsen zouden bij heel veel ploegen in de basis staan in België imo.Zeker, kampioen met Schreuder maar de manier waarop deed pijn aan de ogen. Pijn aan de ogen deed het ook met Hoefkens, Parker en Deila.
4e geëindigd in de reguliere competitie (waar we als het een beetje meezat veel meer punten gehaald hadden), kwartfinale beker gehaald en kwartfinale conference league (tot nu toe). Als je het grotere plaatje bekijkt is dat allemaal nog niet zo slecht.
Dat lijkt me toch ook net iets beter dan wat er pakweg bij Gent en Genk behaald is dit seizoen, maar die trainers daar worden precies niet buitengeschreven door de media of buitengeroepen door de fakkeldragende menigte.
Akkoord dat het voetbal vaak gewoon slecht was en dat de wissels vaak onzinnig waren hoor, maar ik vind het gewoon wat speciaal hoe dit weer afgehandeld wordt. Wat Club nodig heeft is stabiliteit, niet elk seizoen weer beginnen met een nieuwe trainer met onrealistische verwachtingen die toch niet ingelost kunnen worden.
Ook dat gehamer op de "beste" spelerskern mag wel eens stoppen, we hebben zeker niet de beste spelerskern. We hebben de duurste spelerskern. Noem mij één spelers in de brugse kern die kop en schouders boven de concurrentie steekt op zijn positie over het volledige seizoen bekeken? En kom niet af met Skov Olsen, eens om de 5-10 wedstrijden heeft die er eens goesting in en vliegt elke bal binnen, voor de rest geraakt 'm nog niet eens voorbij een leeg pakske chips gedribbeld.
Club moet gewoon altijd voor de titel én beker gaan, punt. Dat is het aan zijn (financiële) status verplicht. Dus kwartfinale beker en 4de op 20p van P1 is gewoon veel te weinig.Zeker, kampioen met Schreuder maar de manier waarop deed pijn aan de ogen. Pijn aan de ogen deed het ook met Hoefkens, Parker en Deila.
Ja en nee. Hoeveel input had hij in de CV situatie? De erbarmelijke verdediging maakte alles 2x moeilijker voor de rest van de ploeg imo.Deila moet vooral zwijgen en kritisch over zichzelf wezen. Als je met die kern zo'n lamentabele resultaten haalt, heb je het toch echt wel aan jezelf te danken.
Naar linkerwinger omscholen of als trainer eens verder denken dan je neus lang is en er andere systemen inslijpen?Vanaken, Vetlesen en Skov Olsen zouden bij heel veel ploegen in de basis staan in België imo.
That said, er moet echt eindelijk geïnvesteerd worden in twee ervaren centrale verdedigers. Spileers en Ordonez kunnen we laten rijpen als invallers, eventueel een uitleenbeurt. Afscheid nemen van Balanta, Odoi, Boyata, Mechele. De Cuyper eventueel omscholen naar linkerwinger, heeft een goede voorzet en veel loopvermogen. Er vanuit gaande dat Nusa en Skov Olsen vertrekken deze zomer zou ik met zoiets spelen:
MignoletMaar er moet vooral echt mentaliteit en vooral wat intellect in onze ploeg geslepen worden. Niemand is van slechte wil maar ik vind ons echt zo'n domme ploeg. Ook wat tactische flexibiliteit is welkom want bij Deila vond ik het vaak op goed geluk allemaal.
Sabbe - NEW - NEW - Meijer
Vetlesen - Onyedika
Vanaken
Skoras - Jutgla - De Cuyper
Huh? Ze waren daar toch met twee ploegen? Genk deed evenmin moeite om nog te voetballen. Zou wel straf zijn moest hier effectief een gevolg van komen.![]()
Westerlo moet sanctie vrezen: bondsparket overweegt actie tegen Kempenaars voor gebrek aan fair play of wedstrijdvervalsing
Westerlo lijkt niet zomaar weg te komen met de salonremise in de laatste minuten tegen Racing Genk (1-1). Het bondsparket kan de feiten niet negeren, zo klinkt het, en dus moeten de Kempenaars een sanctie vrezen voor een gebrek aan fair play en/of wedstrijdvervalsing.www.nieuwsblad.be
Tja. Leg dit maar eens uit na de farces die we al meer dan een jaar meemaken. Belgisch voetbal. The gift that keeps on giving![]()