Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gent, Club, Anderlecht, Union, Antwerp... zou exact hetzelfde doen.
Het gaat er toch vooral om dat Westerlo hier totaal geen moeite meer doet.

Dat Genk hier de bal probeert rond te spelen is niks mis mee, maar dat Westerlo hier zes(?) minuten lang daar gewoon staat op te gapen vind ik op zen zachts gezegd triestig.

Dat Genk hier de bal probeert rond te spelen is niks mis mee, maar dat Westerlo hier zes(?) minuten lang daar gewoon staat op te gapen vind ik op zen zachts gezegd triestig.
Waren zelfs met een 1-2 nederlaag nog 11de gebleven dus echt triestig inderdaad.

Die hebben een enorm zwak seizoen gedraaid en zijn pas nu gered. Hebben zich 90 minuten geweerd tegen Genk. Ze hadden het anders moeten doen de laatste minuten maar ze waren gewoon tevreden. Hoe je het ook draait of keert. Het is Mechelen dat ervoor zorgt dat Genk erbij is

Ik kan het best wel ergens snappen bij Westerlo-Genk maar het is een schande voor de sport. Doe dan op zijn minst nog iets van moeite om te voetballen. Maar na de schande van Gijon hebben we de schande van het Kuipje

Hopelijk Union kampioen de match voor de bekerfinale. Wie verzint dat ook eigenlijk om die midden in de play-offs te laten spelen.

Ik vind dat eigelijk een beetje schandalig.. Als Gent supporter moet ge nu toch een klein beetje ontploffen, denk ik

Ik ben Genk fan dus ik was er natuurlijk blij mee, maar eigenlijk gewoon schandalig. Dat Genk daaraan meedoet is logisch gezien de omstandigheden, maar Westerlo speelde tegen 10 man en had echt niets meer te verliezen. Gewoon raar en niets met voetbal te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
297K
Deleted member 14