Pieterjan94
Well-known member
Eindelijk drijft de kwaliteit boven bij Genk. Westerlo komt gewoon niet meer aan de bal en dat in eigen huis. Ongeziene dominantie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ook zo lelijk tegelijkVoetbal kan soms zo mooi zijn![]()
Het gaat er toch vooral om dat Westerlo hier totaal geen moeite meer doet.Gent, Club, Anderlecht, Union, Antwerp... zou exact hetzelfde doen.
Waren zelfs met een 1-2 nederlaag nog 11de gebleven dus echt triestig inderdaad.Het gaat er toch vooral om dat Westerlo hier totaal geen moeite meer doet.
Dat Genk hier de bal probeert rond te spelen is niks mis mee, maar dat Westerlo hier zes(?) minuten lang daar gewoon staat op te gapen vind ik op zen zachts gezegd triestig.
Die hebben een enorm zwak seizoen gedraaid en zijn pas nu gered. Hebben zich 90 minuten geweerd tegen Genk. Ze hadden het anders moeten doen de laatste minuten maar ze waren gewoon tevreden. Hoe je het ook draait of keert. Het is Mechelen dat ervoor zorgt dat Genk erbij isHet gaat er toch vooral om dat Westerlo hier totaal geen moeite meer doet.
Dat Genk hier de bal probeert rond te spelen is niks mis mee, maar dat Westerlo hier zes(?) minuten lang daar gewoon staat op te gapen vind ik op zen zachts gezegd triestig.
Maakt het verlies vs Kortrijk extra zuurZo zal het zijn:
1. Union35
2. Anderlecht32*
3. Antwerp26
4. Club Brugge26*
5. Cercle Brugge24*
6. Racing Genk24*
Ik vind dat eigelijk een beetje schandalig.. Als Gent supporter moet ge nu toch een klein beetje ontploffen, denk ik
Morgen half 6 dacht ik.Maakt het verlies vs Kortrijk extra zuur
Wanneer maken ze de speeldata bekend?
Morgen om 17u30.Maakt het verlies vs Kortrijk extra zuur
Wanneer maken ze de speeldata bekend?
Club gaat op de slotspeeldag op Union winnen om Anderlecht een nieuwe titel te schenken. Please let it happen.Dit jaar moet het toch lukken voor Union, maar ik vrees ervoor.
Herspelen !Zwak gewoon. Competitievervalsing