Tis een terechte straf juist de timing is misplaatst.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 voor standard zou terecht zijn die zijn begonnen met stoelen te gooien, 1 voor rsca is terechtHadden er verdorie gelijk 3 moeten zijn, altijd problemen met die mannen. Kosten de maatschappij een pak meer dan een miljoen euro.
Eerste keer is die zaak uitgesteld, zoals ze dat in België graag doen. Nu pas gaan ze in beroep, week na de uitspraak zoals het hoort. Ik zie hier weinig mis mee. Elke ploeg zou dit doen. Tuurlijk verdienen ze een straf, en die gaan ze uiteindelijk ook wel krijgen. Maar we moeten hier niet gaan zagen over een beroep dat iedereen doet in België. Iedereen gaat hier in beroep, tegen rode kaarten, tegen herspelen, tegen schorsingen, tegen dwalingen en ga zo maar verder.Tuurlijk, maar dan moet je achteraf niet komen klagen dat je mogelijks in een belangrijke wedstrijd of periode het zonder supporters moet stellen.
En dat is toch meer dan juist ook. Je moet nu ook niet doen dat ze half het stadion hebben afgebroken. Een paar fans hebben gereageerd omdat de Standard fans begonnen zijn. Is dat correct : neen maar het rechtvaardigt geen zwaardere sanctie. Deze "lichte straf" kost de club meer dan 1 miljoen euro. Zo licht is dat niet. Voorwaardelijk is : als er iets gebeurd gaat die straf in en dat is bij deze gedaan. Ze krijgen nu hetzelfde : namelijk een voorwaardelijke van 3 wat wil zeggen bij volgende dingen ineens 3 wedstrijden. Dus alles verzwaard toch? Er komt ook nog eens bij dat beide clubs ook al beslist hebben om geen uitfans meer toe te laten in de confrontaties. Dus ze zijn er zelf ook al mee bezig. Ik merk dat alles wat met Anderlecht te maken heeft u telkens op uw achterste poten zet, maar je mag het ook met realisme bekijken.Ma jongens toch, dit is niet eens de straf voor die feiten he, dat is gewoon de voorwaardelijke die effectief is geworden. Voor de nieuwe feiten zouden ze weer ee voorwaardelijke straf krijgen. Dit is gewoon een lichte straf, gewoon slikken en doorgaan. Wat voor een signaal wil je nu eigenlijk geven?
In België kan je altijd in beroep gaan tegen een vonnis zeker. Tuurlijk is dat een risico dat Anderlecht neemt. Voort zelfde geld draait dat beroep slecht uit en spelen ze in de laatste match dan misschien zonder publiek voor de knikkers?. Dat kan allemaal he. Gegokt en verloren heet dat dan. Wat ook kan is dat ze in beroep gelijk krijgen en dan heb je 2 mogelijkheden : Ze worden weer enkel voorwaardelijk gestraft of de straf gaat naar begin volgend seizoen. En ik vermoed dat ze het willen trekken tot dat laatste.Tbh wist ik zelfs niet dat je in beroep kon gaan tegen een voorwaardelijke straf die effectief wordt...
Soit, als ze nu in beroep gaan en de straf wordt bevestigd gaat dat toch gewoon een andere PO match zijn? Slikken en doorgaan lijkt me dan toch de meest logische reactie? Of is het gewoon zo standaard geworden om in beroep te gaan dat ze dit nu by default doen?
Ik denk het welBestaat de mogelijkheid dat Anderlecht of Standard op een of andere manier (juridisch) voor uitstel hebben gezorgd en nu van uitstel afstel wensen te maken?
Alleen die 2? Veel te makkelijk opgepakt. Veel wissels, andere veldbezetting. Ik zei voor de match al dat dit een moeilijke avond ging worden als ik de opstelling zag. Verschaeren is al enkele weken gewisseld met een blessure. Daar mocht je vandaag nooit mee startenKortrijk gewoon 25min baas. Delaney en Rits staan echt dramatisch te voetballen.
2 spitsen? 1 spits staat linkshalf, op wat slaat dat nuNaar wa benk kik aant zien .....
Fuck het 2 spitsen systeem .