Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ma jongens toch, dit is niet eens de straf voor die feiten he, dat is gewoon de voorwaardelijke die effectief is geworden. Voor de nieuwe feiten zouden ze weer ee voorwaardelijke straf krijgen. Dit is gewoon een lichte straf, gewoon slikken en doorgaan. Wat voor een signaal wil je nu eigenlijk geven?

Tuurlijk, maar dan moet je achteraf niet komen klagen dat je mogelijks in een belangrijke wedstrijd of periode het zonder supporters moet stellen.
Eerste keer is die zaak uitgesteld, zoals ze dat in België graag doen. Nu pas gaan ze in beroep, week na de uitspraak zoals het hoort. Ik zie hier weinig mis mee. Elke ploeg zou dit doen. Tuurlijk verdienen ze een straf, en die gaan ze uiteindelijk ook wel krijgen. Maar we moeten hier niet gaan zagen over een beroep dat iedereen doet in België. Iedereen gaat hier in beroep, tegen rode kaarten, tegen herspelen, tegen schorsingen, tegen dwalingen en ga zo maar verder.

Ma jongens toch, dit is niet eens de straf voor die feiten he, dat is gewoon de voorwaardelijke die effectief is geworden. Voor de nieuwe feiten zouden ze weer ee voorwaardelijke straf krijgen. Dit is gewoon een lichte straf, gewoon slikken en doorgaan. Wat voor een signaal wil je nu eigenlijk geven?
En dat is toch meer dan juist ook. Je moet nu ook niet doen dat ze half het stadion hebben afgebroken. Een paar fans hebben gereageerd omdat de Standard fans begonnen zijn. Is dat correct : neen maar het rechtvaardigt geen zwaardere sanctie. Deze "lichte straf" kost de club meer dan 1 miljoen euro. Zo licht is dat niet. Voorwaardelijk is : als er iets gebeurd gaat die straf in en dat is bij deze gedaan. Ze krijgen nu hetzelfde : namelijk een voorwaardelijke van 3 wat wil zeggen bij volgende dingen ineens 3 wedstrijden. Dus alles verzwaard toch? Er komt ook nog eens bij dat beide clubs ook al beslist hebben om geen uitfans meer toe te laten in de confrontaties. Dus ze zijn er zelf ook al mee bezig. Ik merk dat alles wat met Anderlecht te maken heeft u telkens op uw achterste poten zet, maar je mag het ook met realisme bekijken.

Tbh wist ik zelfs niet dat je in beroep kon gaan tegen een voorwaardelijke straf die effectief wordt...
Soit, als ze nu in beroep gaan en de straf wordt bevestigd gaat dat toch gewoon een andere PO match zijn? Slikken en doorgaan lijkt me dan toch de meest logische reactie? Of is het gewoon zo standaard geworden om in beroep te gaan dat ze dit nu by default doen?

Heeft toch niets met Anderlecht is gewoon de logica, van iemand die met voorwaardelijk een 2de kans heeft gekregen heeft een derde kans geven door nog eens voorwaardelijk te geven. Geef toch eens een krachtig signaal zeg, taferelen als in die bekermatch of Genk op STVV ga he toch niet goedpraten?

Tbh wist ik zelfs niet dat je in beroep kon gaan tegen een voorwaardelijke straf die effectief wordt...
Soit, als ze nu in beroep gaan en de straf wordt bevestigd gaat dat toch gewoon een andere PO match zijn? Slikken en doorgaan lijkt me dan toch de meest logische reactie? Of is het gewoon zo standaard geworden om in beroep te gaan dat ze dit nu by default doen?
In België kan je altijd in beroep gaan tegen een vonnis zeker. Tuurlijk is dat een risico dat Anderlecht neemt. Voort zelfde geld draait dat beroep slecht uit en spelen ze in de laatste match dan misschien zonder publiek voor de knikkers?. Dat kan allemaal he. Gegokt en verloren heet dat dan. Wat ook kan is dat ze in beroep gelijk krijgen en dan heb je 2 mogelijkheden : Ze worden weer enkel voorwaardelijk gestraft of de straf gaat naar begin volgend seizoen. En ik vermoed dat ze het willen trekken tot dat laatste.

Tuurlijk willen ze het rekken tot volgend seizoen.
Een PO1 match brengt iets van een 800.000€ op
Daarnaast wil je dat elke club begint met gelijke wapens en thuiswedstrijden voor een thuispubliek zijn nu éénmaal heel belangrijk

Moeten ze gestraft worden? Ja
Maar die match is van 7 december, het is gewoon een voorwaardelijke omzetten in een van effectieve. Waarom moet dat +3 maand duren?

Bestaat de mogelijkheid dat Anderlecht of Standard op een of andere manier (juridisch) voor uitstel hebben gezorgd en nu van uitstel afstel wensen te maken?

Kortrijk gewoon 25min baas. Delaney en Rits staan echt dramatisch te voetballen.
Alleen die 2? Veel te makkelijk opgepakt. Veel wissels, andere veldbezetting. Ik zei voor de match al dat dit een moeilijke avond ging worden als ik de opstelling zag. Verschaeren is al enkele weken gewisseld met een blessure. Daar mocht je vandaag nooit mee starten

Tis de bedoeling da ze met 2 in de 16 staan als de voorzet van de flank komt maar je jast int middenveld elken balblindelings naar voor

Delaney is altijd zeker van een plaats bij Riemer dus daar kan je al niet onderuit, helaas.

Nog geen enkele bal deftig ingespeeld denk ik.
Als je dat dan nog koppelt aan Rits

Waarom start hij dan niet met Angulo op links?

Vasquez doet daar alles perfect maar niemand die naar de 2de paal loopt. Dolberg moet daar gewoon richting 2de paal en het is goal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14