Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere goal zeg.
Een van de grootste fails van Vrancken, geen fatsoenlijke penaltytrapper aanduiden.
Trainen ze daar dan nog altijd niet op penalties?

Nee, Kayembe zat centraal. Rood is dit nietHas gerust rood kunnen zijn tbh, Jutgla alleen op goal. Kayembe ging nooit op tijd geweest zijn.
Zal gedacht hebben dat hij nog een herkansing kreeg..Trainen ze daar dan nog altijd niet op penalties?

Mignolet zijn zwakste punt zijn afstandsschoten, zijn reflexen zijn top hoor. Hoe dan ook, schitterend gedaan van Jackers.Bij Mignolet was het 1-1. 2 keer heel goed gepakt
Ik bedoel gewoon dat die het momentum tegenwoordig niet meer mee heeft van dergelijke ballen zoals die kopbal en ze er meestal ingaan. Jackers extra gemotiveerd tegen Genk natuurlijkMignolet zijn zwakste punt zijn afstandsschoten, zijn reflexen zijn top hoor. Hoe dan ook, schitterend gedaan van Jackers.
Goh, Mignolet heeft ons dit seizoen toch vaak recht gehouden hoor. Maar door ozne kutverdediging krijgt hij er gewoon teveel binnen. Al is Ordoñez toch wel een serieuze upgrade imho. Ik zou Mechele vervangen door Boyata tbh. Slechter kan het niet zijn, en dan doet die tenminste iets voor zijn 3 mio.Ik bedoel gewoon dat die het momentum tegenwoordig niet meer mee heeft van dergelijke ballen zoals die kopbal en ze er meestal ingaan. Jackers extra gemotiveerd tegen Genk natuurlijk
Deels ook door zijn blessure die hij al even meesleept.Ik bedoel gewoon dat die het momentum tegenwoordig niet meer mee heeft van dergelijke ballen zoals die kopbal en ze er meestal ingaan. Jackers extra gemotiveerd tegen Genk natuurlijk
Blauwe kaart?Voor die fouten van Vetlessen is geel toch eigenlijk te weinig, maar rood teveel
Elke match trapt die gewoon iemand ondersteboven zonder enige mogelijkheid de bal te spelen

Die zou eerder dienen voor spelbederf, reageren tov. Scheidsrechter etc.Blauwe kaart?![]()