Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mignolet zijn zwakste punt zijn afstandsschoten, zijn reflexen zijn top hoor. Hoe dan ook, schitterend gedaan van Jackers.
Ik bedoel gewoon dat die het momentum tegenwoordig niet meer mee heeft van dergelijke ballen zoals die kopbal en ze er meestal ingaan. Jackers extra gemotiveerd tegen Genk natuurlijk

Ik bedoel gewoon dat die het momentum tegenwoordig niet meer mee heeft van dergelijke ballen zoals die kopbal en ze er meestal ingaan. Jackers extra gemotiveerd tegen Genk natuurlijk
Goh, Mignolet heeft ons dit seizoen toch vaak recht gehouden hoor. Maar door ozne kutverdediging krijgt hij er gewoon teveel binnen. Al is Ordoñez toch wel een serieuze upgrade imho. Ik zou Mechele vervangen door Boyata tbh. Slechter kan het niet zijn, en dan doet die tenminste iets voor zijn 3 mio.

Deels ook door zijn blessure die hij al even meesleept.

Wel blij nu met hoe Jackers hier presteert, had dit zeker niet verwacht

Voor die fouten van Vetlessen is geel toch eigenlijk te weinig, maar rood teveel

Elke match trapt die gewoon iemand ondersteboven zonder enige mogelijkheid de bal te spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14