Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een match. Tweede helft waren we de mindere, maar ik vind wel dat we verdiend gewonnen hebben. De thuisploeg had maar niet zo veel tijd moeten rekken in de tweede helft (10-15 minuten toch).

Mechelen toch duidelijk in een flow waar de bal steeds goed valt voor hen itt tot eerder op het seizoen
Ik vond ons vandaag eigenlijk beter/snediger dan vorige week tegen jullie. Vorige week toch ferme dosis geluk gehad en vandaag hadden we kansen te over.

Ik vond ons vandaag eigenlijk beter/snediger dan vorige week tegen jullie. Vorige week toch ferme dosis geluk gehad en vandaag hadden we kansen te over.
Cercle ook de kansen gehad maar jullie maken ze af (y). Warleson die de bal net niet goed kan verwerken bij de 2-3 terwijl eerder dit seizoen die bal niet zou zijn binnengegaan bij jullie. Maar dat is dat tikkeltje extra qua vertrouwen, qua durf, qua drive dankzij de goeie resultaten :).

En die match van vorige week tegen ons was idd niet bepaald het beste keeperswerk van onze zijde :rofl:

Een splijtende pass van Alzate zorgt voor paniek bij Gent. Yeboah is sneller dan Nurio en Nurio trekt letterlijk aan de noodrem. De verdediger krijgt meteen de rode kaart toebedeeld. Voor de tweede week op rij - na de domme strafschopfout van Kandouss vorige week - kan Hein Vanhaezebrouck zijn ogen niet geloven.

kunnen Standard fans bevestigen dat er inderdaad zo'n noodrem in het stadion hangt?

kunnen Standard fans bevestigen dat er inderdaad zo'n noodrem in het stadion hangt?
Al lange tijd is letterlijk ook een versterkend woord. Het betekent dan ‘volstrekt, totaal’ of ‘werkelijk, echt’. Het historische Woordenboek der Nederlandsche Taal (WNT) geeft dit gebruik van letterlijk al: “(...) thans altijd min of meer oneigenlijk als bijwoord van graad: geheel en al, volstrekt, ten eenenmale, kompleet, bepaald.”

Op zich zijn die rode kaart en die penalty terecht. Maar je kon idd ook voor die fase met Brown fluiten (al was dat een lichte penalty geweest). Maar alle kleine zaken worden precies ook voor Standard gefloten dus ik snap de frustratie wel aan de Gentse zijde

Rood is 100% terecht, penaltie waarschijnlijk ook.
Maar die fase aan de overkant is gewoon strafschap, de arm van Brown wordt overduidelijk geklemd.

Dat inconsequent gepruts ben ik gewoon stront beu.
Al 3 wedstrijden na elkaar dat er zware fouten gemaakt worden die op het einde van de rit wel zwaar doorwegen.

Mooie overwinning tegen en op Cercle. Gent dat nu verliest van Standard geeft ons toch een reëele kans op playoff 1! Wie had dat gedacht een paar maand geleden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14