Het ding is dat we nu een goede match hebben gespeeld in Brugge, maar de weken voordien trok het ook op niet veel. Eerst bevestigen voor de grootspraakDat is nu eenmaal het lot van een topploeg natuurlijk![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ding is dat we nu een goede match hebben gespeeld in Brugge, maar de weken voordien trok het ook op niet veel. Eerst bevestigen voor de grootspraakDat is nu eenmaal het lot van een topploeg natuurlijk![]()

Ervaring en contacten71 jaar oud. Van toekomstvisie gesproken.
Broos zijn hele probleem was dat niemand nog de telefoon oppakte wanneer hij belde...Ervaring en contacten
In Afrika werkt men nog met de tam tam ofwat?Broos zijn hele probleem was dat niemand nog de telefoon oppakte wanneer hij belde...
Wat in de Afrika Cup werkt van coaches is eerlijk ook gewoon een bende afdankers.In Afrika werkt men nog met de tam tam ofwat?
Qua coach wel goede resultaten neergezet op de Afrika cup natuurlijk, maar dat is nog dag en nacht verschil qua functie
Bruno Metsu heeft Senegal in 2002 ver gebracht maar dat is ook de enige die ik mij voor de geest kan halen.Wat in de Afrika Cup werkt van coaches is eerlijk ook gewoon een bende afdankers.
Net eens bekeken. Werkelijk niets aan de hand daar. Ik begrijp die VAR soms echt niet. Nu hebben ze toch ook amper de tijd genomen om om die fase te bekijken?Wat een schande weer. Zuivere goal van Westerlo afgekeurd
Ja dat mag niet omdat die pannenkoek die fase gewoon direct affluit. Dus de bal was nog niet binnen. In dat geval mag de var niks doen. Die moet die fase altijd laten doorgaan en dan fluiten. Gaat hier maar over 5 seconde. Die van Charleroi glijdt gewoon uit. Wel jammer voor WesterloNet eens bekeken. Werkelijk niets aan de hand daar. Ik begrijp die VAR soms echt niet. Nu hebben ze toch ook amper de tijd genomen om om die fase te bekijken?
Ahja, uiteraard. Was zonder geluid aan het kijken dus had niet door dat hij reeds gefloten had.Ja dat mag niet omdat die pannenkoek die fase gewoon direct affluit. Dus de bal was nog niet binnen. In dat geval mag de var niks doen. Die moet die fase altijd laten doorgaan en dan fluiten. Gaat hier maar over 5 seconde. Die van Charleroi glijdt gewoon uit. Wel jammer voor Westerlo