Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, want Skov heeft dit seizoen nog geen enkele klassegoal gemaakt :rofl:
Vanaken en De Cuyper nog geen geniale assists...

Je kan van Skov zeggen wat je wil, maar 95% van zijn goals zijn pure klasse...

Zoals in de 90 Minutes-podcast besproken, speelt alleen STVV nog voor niks. De rest speelt nog voor play-offs en play-downs.

Mijn geliefde Malinwa zie ik de Champions Play-offs wel echt niet halen. Waarschijnlijk weer net niet zoals al een paar keer is gebeurd 😅

Ja, want Skov heeft dit seizoen nog geen enkele klassegoal gemaakt :rofl:
Vanaken en De Cuyper nog geen geniale assists...

Je kan van Skov zeggen wat je wil, maar 95% van zijn goals zijn pure klasse...
95% is vrij hoog imo :)
Heel goeie voetballer , maar ik heb ze liever klein beetje minder en constanter .

95% is vrij hoog imo :)
Heel goeie voetballer , maar ik heb ze liever klein beetje minder en constanter .
Skov was tot voor kort een garantie op goals en assists en speelde ook redelijk constant. Het is pas recent dat zijn spel overall veel minder is en hij ook minder bepalend is. Is gewoon wat uit vorm en slechts sporadisch toont hij nog klasseflitsen (volgt daarmee ook gewoon de malaise van het team).

Maar Skov is uiteraard zonder twijfel een van de beste voetballers in de BE competitie. In topvorm volledig onhoudbaar (ook al weet je wat hij gaat doen) en héél doelgericht en efficiënt.

Skov was tot voor kort een garantie op goals en assists en speelde ook redelijk constant. Het is pas recent dat zijn spel overall veel minder is en hij ook minder bepalend is. Is gewoon wat uit vorm en slechts sporadisch toont hij nog klasseflitsen (volgt daarmee ook gewoon de malaise van het team).

Maar Skov is uiteraard zonder twijfel een van de beste voetballers in de BE competitie. In topvorm volledig onhoudbaar (ook al weet je wat hij gaat doen) en héél doelgericht en efficiënt.

Beetje zoals Dreyer bij ons ;)

Als je ziet hoe de flankspelers van Union aangespeeld werden en hoe Skov aangespeeld werd gisteren en de matchen voordien.

Hij moet elke keer die 1 op 1 of 1 op 2 gaan opzoeken vanuit exact dezelfde positie. Amper combinaties, amper doorsteekballen.

Als je ziet hoe de flankspelers van Union aangespeeld werden en hoe Skov aangespeeld werd gisteren en de matchen voordien.

Hij moet elke keer die 1 op 1 of 1 op 2 gaan opzoeken vanuit exact dezelfde positie. Amper combinaties, amper doorsteekballen.
Kom he, ik weet niet welke compromiterende beelden Skov van jou heeft. Maar een flankspeler 1 op 1 krijgen is gewoon goed. Dan is het aan de flank om de actie te maken, maar het is allemaal wat flauw he.

Kom he, ik weet niet welke compromiterende beelden Skov van jou heeft. Maar een flankspeler 1 op 1 krijgen is gewoon goed. Dan is het aan de flank om de actie te maken, maar het is allemaal wat flauw he.
Mss niet geheel wat hier bedoeld wordt, maar je kan niet ontkennen dat er weinig lopende mensen (zonder bal) zijn bij ons, onze flankspelers zijn daar bij, best storend eigenlijk...

Het is dat Europees voetbal zo belangrijk is (ook voor inkomende transfers van betere spelers die Europees willen spelen), maar anders mocht Club van mij PO1 best wel missen.

Wellicht dat ze dan wakker worden in het bestuur.

Bwa gevaarlijk. Je speelt als nr 2 tegen de 3 laatste in het klassement. Dat moet gewoon 9 op 9 zijn voor een ploeg als Anderlecht, zeker als je enige ambitie hebt om eventueel nog te spelen voor de titel
Klopt, maar als je van te voren al zegt dat je gaat winnen. Dat kan alleen maar tegenvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14