Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
2 punten verschil tussen plaats 3 en plaats 7.
Stel je voor dat we met deze kern PO2 spelen.
Genk, Leuven en STVV nog bekampen. Gaat nog spannen denk ik
Bij ons loopt er toch nog teveel aanvallende kwaliteit rond imho. Genk is echt gedecimeerd. Maar ja, Deila will Deila. Tegen Antwerp was ik nog woest, nu ben ik echt gewoon gelaten.

Bij ons loopt er toch nog teveel aanvallende kwaliteit rond imho. Genk is echt gedecimeerd. Maar ja, Deila will Deila. Tegen Antwerp was ik nog woest, nu ben ik echt gewoon gelaten.
Heel mijn familie en grootste deel van mijn vriendengroep is voor Anderlecht dus deze deed echt wel pijn hier.

Zeker omdat ik het gewoon wist dat we het gingen weggeven. :sop:

Heel mijn familie en grootste deel van mijn vriendengroep is voor Anderlecht dus deze deed echt wel pijn hier.

Zeker omdat ik het gewoon wist dat we het gingen weggeven. :sop:
Ja pijn doet het zeker hoor. Zeker omdat Anderlecht al een gans seizoen suckt en net vandaag hun beste match van het seizoen speelt. Maar na een tijd ben je al die tegenslag gewoon dat je er apathisch van wordt. Maar toch pikt het.

Ja pijn doet het zeker hoor. Zeker omdat Anderlecht al een gans seizoen suckt en net vandaag hun beste match van het seizoen speelt. Maar na een tijd ben je al die tegenslag gewoon dat je er apathisch van wordt. Maar toch pikt het.
Hun voetbal is misschien niet zo sprankelend maar ze halen wel resultaten. Wij spelen soms wel mooi voetbal en laten dan toch punten liggen.

Hopelijk kopen ze met die miljoenen van Thiago deze zomer eens twee goede centrale verdedigers :sop:

Bah, nog altijd ontgoocheld...weeral. Echt zo typisch aan het worden. Ook min of meer verdiende overwinning voor Anderlecht, das mss wel nog het ergste.

Van winnaar van de speeldag enkele weken geleden (net voor de match tegen KVK) waar we schijnbaar echt weer mee deden, compleet, quasi elke speeldag gedegradeerd tot losers van de week... En we hoeven enkel naar onszelf te kijken.

Vond het al vreemd dat die geen enkel moment zijn benen bewoog toen hm daar lag, maar dit klinkt toch niet echt positief

Het Nieuwsblad weet dat de precieze ernst van de rugblessure van Vanheusden nog niet duidelijk is, maar dat de eerste signalen niet meteen hoopgevend zijn.

Ruim een uur na de wedstrijd zou Vanheusden zich nog altijd niet kunnen bewegen hebben, wat er toch op zou kunnen wijzen dat er stevige schade is. Het wordt de komende uren en dagen dan ook bang afwachten voor Standard en vooral Vanheusden zelf.

edit: wss niks gebroken maar een hernia. Hoeveel pech kunt ge hebben

Laatst bewerkt:
Raar ik was niet kwaad eerder berusting. Nu nog naar genk en stvv niet bepaald onze favoriete plaatsen. Zou me niet verbazen als we nog uit de boot vallen voor po1.

Een gans seizoen sucken en 2des staan met een straatlengte voor op de 3de plaats , il faut le faire .

Vond het al vreemd dat die geen enkel moment zijn benen bewoog toen hm daar lag, maar dit klinkt toch niet echt positief

Het Nieuwsblad weet dat de precieze ernst van de rugblessure van Vanheusden nog niet duidelijk is, maar dat de eerste signalen niet meteen hoopgevend zijn.

Ruim een uur na de wedstrijd zou Vanheusden zich nog altijd niet kunnen bewegen hebben, wat er toch op zou kunnen wijzen dat er stevige schade is. Het wordt de komende uren en dagen dan ook bang afwachten voor Standard en vooral Vanheusden zelf.

Wel een beetje degoutant dat ze foto’s van Zinho op de socials zetten waarbij die jongen duidelijk ligt af te zien op de berrie

Die tweede goal van Union was subliem.

Maar ook wat chance en nog een geweldige redding v hun keeper of de bordjes hingen uiteindelijk toch nog in evenwicht.

Ik vind niet dat Club een zwakke kern heeft. Deila is gewoon een zeikcoach.
Kan, maar de kern is toch die lamlendigheid waarmee de ploeg op het veld staat, niet? Vraag me echt af hoe dat komt, want dat zien we toch al sinds de laatste maanden van Clement. Dus dat ligt toch al zeker niet aan Deila, het overstijgt het aantal trainers die al gepasseerd zijn.

Misschien wat te veel spelers die zich puur en alleen richten op hun eigen carrière ofzo? Geen flauw idee alvast.

heeft op den duur niets meer met pech te maken maar met een lichaam die geen topsport aankan (wat trouwens erg jammer is want waar zou die gestaan hebben met een lichaam die wel topsport aankan?)

Net de samenvatting gezien (op de YT pagina van Club) en RSCA was toch gewoon de betere ploeg, voor mij best verrassend omdat ze de laatste weken toch niet echt goed voetbal speelden. Dat verdedigen bij die 1-1, waarom blijft Meijer gewoon staan eigenlijk?

Ik heb het officieel gehad met Deila. Ik heb gisteren de wedstrijd liggen luisteren op de radio in de auto. Rond minuut 60' zeg ik tegen m'n vrouw: ge weet nu al dat het geen 1-0 blijft. En wss verliezen ze straks nog ook.
Wat dan uiteraard snel werkelijkheid werd. Ge kunt er gewoon gif op innemen dat Club een voorsprong niet gaat afsluiten met 3 punten. Tegen Molde zullen ze uiteraard wel weer presteren in Europa en dan is er niks aan't handje zeker?
20 punten achter den eerste in de reguliere competitie is gewoonweg schandalig. Ongezien zelfs. Met zo'n kern. We hebben in't verleden diep gezeten, heel diep, maar dit gevoel heb ik nooit gehad precies. Toen waren de spelers gewoon niet goed genoeg. Nu hebt ge quasi de beste kern van't land, maar ge gebruikt de helft gewoon verkeerd. (en centraal achterin is het huilen natuurlijk). En de coach weet het gewoon niet. Echt niet.

Kan, maar de kern is toch die lamlendigheid waarmee de ploeg op het veld staat, niet? Vraag me echt af hoe dat komt, want dat zien we toch al sinds de laatste maanden van Clement. Dus dat ligt toch al zeker niet aan Deila, het overstijgt het aantal trainers die al gepasseerd zijn.

Misschien wat te veel spelers die zich puur en alleen richten op hun eigen carrière ofzo? Geen flauw idee alvast.

Wil ik hier even op inpikken: natuurlijk ligt het wel aan de coach. Ge begint elke match vol overtuiging, met genoeg vuur. Geen lamlendigheid te bespeuren. Om dan bij de minste voorsprong te stoppen met voetballen en wat schijtvoetbal te beginnen brengen. Allemaal orders van de coach toch? Ik kan me niet voorstellen dat ge goed aan't voetballen zijt, kansen krijgt, scoort en dan plots alle 11 denkt: en nu stoppen we met voetballen en spelen we op de 0?? Dat zijn puur de consignes van de coach en niemand anders.

Wil ik hier even op inpikken: natuurlijk ligt het wel aan de coach. Ge begint elke match vol overtuiging, met genoeg vuur. Geen lamlendigheid te bespeuren. Om dan bij de minste voorsprong te stoppen met voetballen en wat schijtvoetbal te beginnen brengen. Allemaal orders van de coach toch? Ik kan me niet voorstellen dat ge goed aan't voetballen zijt, kansen krijgt, scoort en dan plots alle 11 denkt: en nu stoppen we met voetballen en spelen we op de 0?? Dat zijn puur de consignes van de coach en niemand anders.
Ik ben het absoluut eens met uw redenering. Maar die fenomenen zag je toch ook onder Parker, Hoefkens, Schreuder, Clement,... niet? Ik ga voornamelijk af op wat ik hier en op sociale media lees, en ik lees toch al een heel aantal jaar gewoon dezelfde problemen. En als je dezelfde problemen hebt onder verschillende coaches, misschien ligt het dan toch niet puur aan de coach?

Zeker voor Deila vind ik het nu wel extra bizar aangezien die toch ook was binnengehaald als een soort van "energy coach", wat hij ook toonde in zijn periode bij Standard. Maar daar blijft precies ook niets meer van over. Het is haast alsof er iets is wat de energie uit spelers/coaches haalt bij Brugge vandaag.

Zijn "rock and roll" voetbal zogezegd, dat zie ik toch echt niet, meer "jazz" ofzo.
Straalt ook niets uit aan de zijlijn, beetje klappen enzo, maar voor de rest zo apatisch als iets, ook redelijk mee gehad met die kerel. Steek eens vuur in die ploeg zeg.

Net de samenvatting gezien (op de YT pagina van Club) en RSCA was toch gewoon de betere ploeg, voor mij best verrassend omdat ze de laatste weken toch niet echt goed voetbal speelden. Dat verdedigen bij die 1-1, waarom blijft Meijer gewoon staan eigenlijk?
Rsca was..de volledige match beter met redelijk wat kansen, die goal van die twee afgekeurde goals vond ik 1 terecht . Constant dat middenveld aanpassen ben ik geen fan van ik kijk maar et heimwee terug naar vormer in zijn beste dagen de enige die de ploeg kon wakker schudden nusa is overrated hoeveel assists of goals heeft die al gemaakt ? .
En deila is een angsthaas eerste klasse .
Wel een faire match van beide kanten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K