En het best van al voor club, woensdag naar Union, en in het weekend naar Genk. Place your bets.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nah, Anderlecht verdient hier gewoon om te winnen. Brugge weigerde weer te spelen voor de 2-0. Nusa en Skov een hele match onzichtbaar en mogen gewoon blijven staan. En net op de moment dat Brugge terug de bovenhand krijgt gaan ze weer defensief flateren.Onverwacht.
Gelijkspel was misschien billijk, maar helemaal onverdiend/gestolen is het ook niet
Sterke match op Club, geeft wel vertrouwen voor de play-offs
Oké nipt offside en n handsbal erbij maar legt er toch 4 in het mandje op Brugge.
Ik zie ons nog harken gewoon om in PO1 te geraken.En het best van al voor club, woensdag naar Union, en in het weekend naar Genk. Place your bets.
Ja nu naar Genk dacht ik. Als Genk wint springen ze over Brugge danIk zie ons nog harken gewoon om in PO1 te geraken.
Zelfs met halvering van de punten lijken Union en Anderlecht het toch echt wel onderling te zulle uitvechten. Voor plaatsen 3-6 gaat het wel spannend worden.Mensen maken zich toch wel druk voor niets, met die play-offs is alles toch mogelijk is al meermaals bewezen.
Zelfs met een offday krijgt Skoras met moeite 5 minuten terwijl die duidelijk iets brengt.RSCA was beter. Als nusa en Skov offday hebben dan is er nauwelijks gevaar bij club.
Defensief toch nooit een volledige wedstrijd gefocust.
Die kerel heeft werkelijk nog niks goed gedaan in het eerste elftal![]()
Ik hang direct een poster op van Angulo op in m'n slaapkamer.
nu wel veel krediet gewonnen 
Dit jaar toch al n paar goeie invalbeurten.Die kerel heeft werkelijk nog niks goed gedaan in het eerste elftalnu wel veel krediet gewonnen
![]()