Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai, Genkies die niks positief over STVV kunnen lezen of schrijven. Wie had dat gedacht.
Wat een knoert van een drogreden zeg.
--edit: ik denk trouwens dat ge al fameus uw best moogt doen om een post te vinden van le waar ik vanuit een pure Genk bril zit te zeiken op STVV. Soit. --

Ik schrijf trouwens letterlijk positieve dingen, maar ik doe gewoon niet mee aan veel die hoempapa die oa Gilles MBB er rond maakt in die tweet (en andere media). Ik ben daar trouwens niet alleen in, STVVsupporters doen dat ook niet.

Zonder Koita hebt ge al helemaal niemand meer die een goal kan maken in die ploeg en dan zouden ze gewoon net als Charleroi onderaan te vinden zijn. En dan zou niemand spreken over amai zeg wauw zoveel eigen jeugd. Dan zou iedereen zeggen: te weinig ervaring en dan nog typisch spelers die zijn doorgestuurd of niet zijn opgepikt door toppers.

Dus ja. Goed dat ze die eigen jeugd gebruiken, het zijn nuttige spelers, maar matige spelers. We moeten er niet meer van maken dan het is. Het is wat het is.

Sowieso. Ik was eigenlijk verrast dat hij geen kreeg. Ref wilde eens tonen dat hij de match onder controle kon houden zonder kaarten zeker?
Mja tis mannelijk maar fair dus leuk om te zien dus leider nie te snel fluiten of geel geven

Maar alst nodig is ist nodig hè.
Tis nie ene keer maar al 2 of 3 keer en kan blijven gaan want loopt nog altijd geen risico op uitsluiting zo.

Vanaken toch ook echt een dikke match aan het spelen weer. Die zijn balvastheid en rust is waanzinnig.
Knap hoe hij altijd de ruimte ziet en zuiver op de juiste snelheid inspeelt

Mja met al die zijn gewapper/gefladder met zijn armen zal die wel een vogelperspectief hebben zeker?

Francky mag ook gwn zijn klep houden want hoe gekleurd kan uw commentaar zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K