Sowieso. Ik was eigenlijk verrast dat hij geen kreeg. Ref wilde eens tonen dat hij de match onder controle kon houden zonder kaarten zeker?Als hm die niet geeft
Mja Vetlessen komt toch wel aardig weg zonder geel voorlopig
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso. Ik was eigenlijk verrast dat hij geen kreeg. Ref wilde eens tonen dat hij de match onder controle kon houden zonder kaarten zeker?Als hm die niet geeft
Mja Vetlessen komt toch wel aardig weg zonder geel voorlopig
Wat een knoert van een drogreden zeg.Amai, Genkies die niks positief over STVV kunnen lezen of schrijven. Wie had dat gedacht.
Shhht voed de hypeVind dat tbh ook. Al dat geblaat op social media, I dont get it
Mja tis mannelijk maar fair dus leuk om te zien dus leider nie te snel fluiten of geel gevenSowieso. Ik was eigenlijk verrast dat hij geen kreeg. Ref wilde eens tonen dat hij de match onder controle kon houden zonder kaarten zeker?

Altijd leuk zo'n beuker in n stevige matchBalanta, really…
Zet dan toch Onyedika

Als't maar eentje is, is't okBalanta. Die zal snel geel krijgen vermoed ik![]()

Was mss op dat moment net aan 't wisselen van zuurstoffles.Van der Elst : Spileers . Nog foutloos achterin. Is die kans van Hazard vergeten denk ik
Knap hoe hij altijd de ruimte ziet en zuiver op de juiste snelheid inspeeltVanaken toch ook echt een dikke match aan het spelen weer. Die zijn balvastheid en rust is waanzinnig.
Makkelijk hè vanachter je pctje lachen met Darth VaderWas mss op dat moment net aan 't wisselen van zuurstoffles.
Was net een hele verkeerde bal van Sardella maar zo slecht speelt die toch nietAls die sardella echt beter is als patris, hoe slecht is die patris dan![]()
Als die sardella echt beter is als patris, hoe slecht is die patris dan![]()