Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze het vandaag nie doen moet ge het natuurlijk nooit doen

Zie ze dat ook wel nooit geen 90 minuten volhouden
Ze gaan et dan wel binnenkort zichzelf mee moeten gaan belonen of het gaat afzien worden. Maar vind jullie zot goed gestart, gaat goed op en neer, iets steviger dan dat we gewoon zijn. Dreyer blijft ook maar gaan.
Wel benieuwd of Jutgla dit ook gaat blijven volhouden.

Ik kijk begrijpelijkerwijs anders nooit matchen van Anderlecht maar met wat ik hier soms las had ik toch ook erger verwacht. Ze voetballen best aardig, zetten goed druk en komen toch ook aan degelijke kansen. Soms wat veel breiwerk vanachter, maar goed, Anderlecht heeft dan ook de verdedigers om daar in balbezit te blijven onder druk, die van ons kunnen nie anders dan de bal vooruit rammen.

Ze gaan et dan wel binnenkort zichzelf mee moeten gaan belonen of het gaat afzien worden. Maar vind jullie zot goed gestart, gaat goed op en neer, iets steviger dan dat we gewoon zijn. Dreyer blijft ook maar gaan.
Wel benieuwd of Jutgla dit ook gaat blijven volhouden.
Goh ja 2 keer er toch goed doorgekomen en ene knal op Mignolet en Dolberg langs

Goal van club komt iets meer uit de lucht vallen eigenlijk, wel nog n goeie knal net over doel.
Stevig maar fair, zo hoort het ook

Ik kijk begrijpelijkerwijs anders nooit matchen van Anderlecht maar met wat ik hier soms las had ik toch ook erger verwacht. Ze voetballen best aardig, zetten goed druk en komen toch ook aan degelijke kansen. Soms wat veel breiwerk vanachter, maar goed, Anderlecht heeft dan ook de verdedigers om daar in balbezit te blijven onder druk, die van ons kunnen nie anders dan de bal vooruit rammen.
Hoe ze vandaag spelen is mss wel het beste dat ik dit seizoen al gezien heb.

't Is natuurlijk wel tegen Club. Altijd wat extra peper in de ploeg me dunkt.

Zonde. Sterke eerste helft van Anderlecht. Toch wel vertekende score imo.

Sterke Stroeykens. 😍

Terug 2 echte deftige backs doet de ploeg ook wel deugd.

Stroeykens speelt wel een beresterke match :love2:

RSCA betere ploeg. 2 (terecht*) afgekeurde goals na mooie aanvallen. Geeft wel hoop voor de 2e helft.

Ref is precies wel z'n gele kaarten vergeten...

* Alhoewel ze volgens mij wel een vrije trap verdienden voor die duwfout op Hazard.

RSCA betere ploeg. 2 (terecht*) afgekeurde goals na mooie aanvallen. Geeft wel hoop voor de 2e helft.

Ref is precies wel z'n gele kaarten vergeten...

* Alhoewel ze volgens mij wel een vrije trap verdienden voor die duwfout op Hazard.
Ik vrees ervoor voor de 2de helft. 90 minuten van dit. Dat gaat niet gebeuren

RSCA betere ploeg. 2 (terecht*) afgekeurde goals. Geeft wel hoop voor de 2e helft.

Kunt wel discuteren over de beslissing om de duwfout en de handsbal (oorzaak-gevolg?) te laten doorgaan een clear en obvious foutieve beslissing is van de ref?

Heeft een duidelijk zicht en beslist om het te laten doorspelen
Maar wachten op @Gavin zijn kijk op de week 😄

Ik kan er echt niet bij dat mensen zich laten verblinden door die mannen gewoon omdat het Belgen zijn. Ik vind het goed dat ze jeugd gebruiken ipv een batterij aan derde rangs spelers, maar dat zijn allemaal echt maar matige spelers hoor. Ge hebt in die hele ploeg maar ene die een pass naar voren durft geven en het is geen Belg. De rest is gewoon vulling. Maar ze lopen wel, dus ze zijn nuttig.

Amai, Genkies die niks positief over STVV kunnen lezen of schrijven. Wie had dat gedacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14