Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Wie ga je in de plaats zetten?Klopt. Dit is gewoon onaanvaardbaar en verdiend een instant wissel
Edit: zie net dat Augustinsson op de bank zit
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie ga je in de plaats zetten?Klopt. Dit is gewoon onaanvaardbaar en verdiend een instant wissel
Daarom dus. Er zit een echte LB op de bankWie ga je in de plaats zetten?
Edit: zie net dat Augustinsson op de bank zit
Ergste is dat Franky zei dat hij die bal wel naar Dolberg kon speler..Erge is dat hij flater 1 goed maakt door eerst op de bal te zijn en dan nog eens in de fout gaat
Mja die komt toch nie uit Scandinavië?Ik vind het raar dat je daar dan een speler als Arnstad gaat zetten terwijl je bij de Futures met Sebtaoui toch ook een degelijk alternatief hebt rondlopen?
Stroeykens kan me voor eens wel bekoren.Het is wederom weer een zwakke pot voetbal van Anderlecht
Arnstad is zwak. Verschaeren is enorm slecht. Zelfs een simpele controle lukt niet. Het is ook allemaal los zandStroeykens kan me voor eens wel bekoren.
Dreyer wel serieus aan het ghosten in de eerste helft
Balanta-Nielsen als buffer voor de verdediging is inderdaad absolute drek. Zeker tegen een ploeg als Cercle dat zonder middenveld speelt, of het middenveld overslaat heb je daar gewoon sterk voetballende spelers nodig om eenvoudig de gaten te vinden centraal opt middenveld. Ik vond de linkerflank Meijer-Nusa vandaag wel goed, spijtig dat De Cuyper tegen z'n voet moet depanneren op rechts, want zijn aanvallende impulsen zijn wel top.Ik vind ons vooral geen slimme ploeg. Veel te veel knulligheden en onnozelheden de laatste tijd.
Ik ga persoonlijk ook wel blij zijn als Vetlesen terug is.
Ik ben er zeker van dat die korte draaibewegingen en snelle kapbewegingen heel nuttig zijn en voor gevaar zorgen in en rond de 16Verschaeren heeft imo echt de kwaliteiten niet om de draaischijf van een ploeg als Anderlecht te zijn. Hij is nog jong maar dnno, ik zie het er niet in.
Patris is echt tragisch maar hij kan er ook niet aan doen dat hij bij een ploeg ver boven zijn niveau moet spelen
Hoeveel ballen zouden er al niet achterwaarts getrapt zijn. Ongelofelijk deze match
Arnstadt betrekken ze niet in de opbouwHoeveel ballen zouden er al niet achterwaarts getrapt zijn. Ongelofelijk deze match