Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het raar dat je daar dan een speler als Arnstad gaat zetten terwijl je bij de Futures met Sebtaoui toch ook een degelijk alternatief hebt rondlopen?

Ik vind ons vooral geen slimme ploeg. Veel te veel knulligheden en onnozelheden de laatste tijd.
Ik ga persoonlijk ook wel blij zijn als Vetlesen terug is.
Balanta-Nielsen als buffer voor de verdediging is inderdaad absolute drek. Zeker tegen een ploeg als Cercle dat zonder middenveld speelt, of het middenveld overslaat heb je daar gewoon sterk voetballende spelers nodig om eenvoudig de gaten te vinden centraal opt middenveld. Ik vond de linkerflank Meijer-Nusa vandaag wel goed, spijtig dat De Cuyper tegen z'n voet moet depanneren op rechts, want zijn aanvallende impulsen zijn wel top.

Dolberg is een topspits in een dominante ploeg die 10 Jansen per match creëren
Op de manier dat Riemer ons laat voetballen is die gewoon nutteloos

En voor Verschaeren is er woord uitgevonden: taffelaar

Verschaeren heeft imo echt de kwaliteiten niet om de draaischijf van een ploeg als Anderlecht te zijn. Hij is nog jong maar dnno, ik zie het er niet in.

Patris is echt tragisch maar hij kan er ook niet aan doen dat hij bij een ploeg ver boven zijn niveau moet spelen

Verschaeren heeft imo echt de kwaliteiten niet om de draaischijf van een ploeg als Anderlecht te zijn. Hij is nog jong maar dnno, ik zie het er niet in.

Patris is echt tragisch maar hij kan er ook niet aan doen dat hij bij een ploeg ver boven zijn niveau moet spelen
Ik ben er zeker van dat die korte draaibewegingen en snelle kapbewegingen heel nuttig zijn en voor gevaar zorgen in en rond de 16

Maar op de middellijn zorgt dat enkel voor vertraging

Iedereen loopt bij ons ook altijd op een hoopje en in andere zones is dan niemand te bespeuren.
En als je dan nog met een nutteloze spits speelt.

Stvv moet zelfs niet goed zijn om ons onder controle te houden

Hoeveel ballen zouden er al niet achterwaarts getrapt zijn. Ongelofelijk deze match
Arnstadt betrekken ze niet in de opbouw
Patris staat hoger dan Dreyer en Verschaeren, en gewoon staan hè, geen loopbeweging ofzo
Dolberg zucht al als hij zo'n kruisraket zijn richting uit ziet komen
Verschaeren draait meer achteruit dan vooruit.
Rits is gewoon terugtikken ipv eens te kijken of er druk is of niet.

Enige die wat opbouwen is Stroeykens en Hazard
En wss brengt hij seffes nog Leoni voor Stroeykens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven