Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap ik echt niet. Kan het spel op prachtige wijze versnellen. 1-0 vandaag toch ook weer dankzij een knappe pas van hem. Kan voor doelgevaar zorgen, en recupereert ook nog eens redelijk wat ballen.

Heel povere match van Anderlecht vandaag. Nog maar eens. Puur gewonnen op de kwaliteiten in u kern.

Patris 1 van de meest onbeholpen Anderlecht spelers die ik ooit zag voetballen. Badjiaans.

Als je moest kiezen, Deschacht op zijne retour of Patris, wie kies je dan?

Triestig toch, tegen 10 man niet kunnen winnen. Pft.

Mogen ook eens herbronnen (en hun spitsen niet allemaal verkopen).
Aanvallend was Gent gewoon niet sterk genoeg, paar goede afstandschoten maar weinig doelgerichtheid. Hong ook nog niet volledig is zijn goede doen. Nu denk ik wel dat Gent nog POI zal spelen, denk dat Genk volledig zal hangen met hun zwaar programma.

Gisteren nog eens 'Achter de Kazerne' geweest. Wat een waardeloos voetbal van Genk. Niks creativiteit of inzet. Ik wil mijn geld en tijd terug.

Ken weinig seizoenen waar alle topclubs zo wisselvallig presteren als dit seizoen.

Anderlecht speelt al weken slecht voetbal, maar toch slaagt niemand erin dichter te komen, integendeel.

Union is de enige constante.

Ken weinig seizoenen waar alle topclubs zo wisselvallig presteren als dit seizoen.

Anderlecht speelt al weken slecht voetbal, maar toch slaagt niemand erin dichter te komen, integendeel.

Union is de enige constante.
Inderdaad , denk da wij door heel het seizoen tot nu toe nog ni met de sterkste 11 hebben gespeeld door blessures

Inderdaad , denk da wij door heel het seizoen tot nu toe nog ni met de sterkste 11 hebben gespeeld door blessures
Vooral het uitvallen van Sardella in vorm was een spijtige zaak. Maar of dat jullie met die sterkste 11 meer punten zouden gehaald hebben weet ik niet. RSCA heeft immers heel wat slechtere matchen toch over de streep getrokken en zo telkens die 3 punten behaald.

Vooral het uitvallen van Sardella in vorm was een spijtige zaak. Maar of dat jullie met die sterkste 11 meer punten zouden gehaald hebben weet ik niet. RSCA heeft immers heel wat slechtere matchen toch over de streep getrokken en zo telkens die 3 punten behaald.
Idd, over de punten die we hebben gepakt mogen we absoluut niet klagen. Heel vaak meer gekregen dan we verdienden.

Sardella
Delaeney > Rits altijd imo
Yari
Enigste snelheid in de ploeg : Amuzu
Augustinson / Moussa waardoor ge nu met Arnstad op links moet spelen
Dolberg paar wedstrijden out
En volgens mij het grootste gemis : Hazard .
Ik vind dat persoonlijk een vrij stevige ziekenboeg
Tuurlijk hebben we een paar keer geluk gehad, want ik had nooit gedacht dat we in deze periode nog steeds 2 des zou staan

Sardella
Delaeney > Rits altijd imo
Yari
Enigste snelheid in de ploeg : Amuzu
Augustinson / Moussa waardoor ge nu met Arnstad op links moet spelen
Dolberg paar wedstrijden out
En volgens mij het grootste gemis : Hazard .
Ik vind dat persoonlijk een vrij stevige ziekenboeg
Tuurlijk hebben we een paar keer geluk gehad, want ik had nooit gedacht dat we in deze periode nog steeds 2 des zou staan
Nee en we moeten ook realistisch zien van waar we vorig seizoen komen. We staan nu virtueel op 1 punt van PO1 op 5 matchen van het einde. De laatste 7 jaar was het ofwel PO 1 niet halen, of ter wel met de hakken over de sloot op de laatste speeldag het halen. Dus in die optiek is er stevige beterschap.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14