Solleke89
Well-known member
Dus Genkse supporters laten de match stilleggen door vuurpijlen en daarom moet Genk 0-5 winnen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus Genkse supporters laten de match stilleggen door vuurpijlen en daarom moet Genk 0-5 winnen?

Ze hebben het eindelijk door na 11 minuten.In de dazn app zie ik dat niet direct staan?
Als je gewoon forfait gaat toekennen kan je ook veel verkeerde mensen en zaken straffenGewoon 0-5 en richting de volgende.
Je zou ook gewoon mogen verwachten dat er meer sociale controle komt. Pyro is één ding, maar het gebruiken om een wedstrijd te staken? Mèh.
Z'n cluppie heeft net last minute gelijk gespeeld. Cut him some slack!Kan iemand Peter Morren eens afvoeren van Eleven? Als je er tegen uw goesting zit mag je ook gewoon thuisblijven he.
Inderdaad, niets aan de hand.Gewoon geldig doelpunt imho.
Ik vond gisteren charleroi - Club ook niet terug in de app bij de live matchen. Heb speciaal moeten zoeken op Club Brugge, eer ik ze vond. Soms zit het raar in elkaar.In de dazn app zie ik dat niet direct staan?
Misschien die kleuters met een bivakmuts eens er gewoon uithalen ook?Gewoon bestraffen ahja, als ze dat vak filmen moeten ze toch iemand met bivakmuts kunnen backtracken tot het moment dat hij die muts opzet?
Barcelona heeft gewoon 3-5 verloren hoor.Z'n cluppie heeft net last minute gelijk gespeeld. Cut him some slack!
Dit .Misschien die kleuters met een bivakmuts eens er gewoon uithalen ook?
Ik hoef geen bivaktmuts te dragen hoor als ik naar het voetbal ga ...
Dat zou inderdaad de beste oplossing maar ik kan me geen wereld voorstellen waar een steward op zo een moment tussenkomt tegen die mannen.Misschien die kleuters met een bivakmuts eens er gewoon uithalen ook?
Ik hoef geen bivaktmuts te dragen hoor als ik naar het voetbal ga ...
Waarschijnlijk te eenvoudig en ik vergeet wrs wel het één en ander, maar gewoon spotten en flikken op af sturen, of volgen en ophalen op een andere plek?Dat zou inderdaad de beste oplossing maar ik kan me geen wereld voorstellen waar een steward op zo een moment tussenkomt tegen die mannen.
En wie gaat die mannen identificeren? De club kan/mag dat niet.Gewoon bestraffen ahja, als ze dat vak filmen moeten ze toch iemand met bivakmuts kunnen backtracken tot het moment dat hij die muts opzet?