Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ding is, zelfs bij forfaitcijfers geef je zo een kutsupporters macht. Ik weet ook wel geen betere oplossing maar ik haat het gevoel dat je die mannen geeft wat ze eigenlijk willen.

Imo die mannen individueel veel harder straffen, ik geloof niet dat ze niet weten wie die mannen zijn.

Gewoon 0-5 en richting de volgende.

Je zou ook gewoon mogen verwachten dat er meer sociale controle komt. Pyro is één ding, maar het gebruiken om een wedstrijd te staken? Mèh.
Als je gewoon forfait gaat toekennen kan je ook veel verkeerde mensen en zaken straffen

Mja al gelezen dat de oplossingen hier precies zo simpel zijn voor sommige, probeer eens opnieuw. Zo simpel is het niet

Explosievenhonden op kosten van de clubs aan de toegangspoortjes zetten. Vuurpijl in kont verstopt of niet, die woefkes vinden dat wel :D

Gewoon bestraffen ahja, als ze dat vak filmen moeten ze toch iemand met bivakmuts kunnen backtracken tot het moment dat hij die muts opzet?

Dus elk team waarvan de resultaten wat tegenvallen worden verstoord door hun "supporters" waardoor veel van die matchen minstens 120 minuten duren. Voortaan kijk ik wel naar de Challenger pro league of la liga, ik ben da gezever in de pintjesleague spuugzat

Gewoon bestraffen ahja, als ze dat vak filmen moeten ze toch iemand met bivakmuts kunnen backtracken tot het moment dat hij die muts opzet?
Misschien die kleuters met een bivakmuts eens er gewoon uithalen ook?
Ik hoef geen bivaktmuts te dragen hoor als ik naar het voetbal ga ...

Misschien die kleuters met een bivakmuts eens er gewoon uithalen ook?
Ik hoef geen bivaktmuts te dragen hoor als ik naar het voetbal ga ...
Dat zou inderdaad de beste oplossing maar ik kan me geen wereld voorstellen waar een steward op zo een moment tussenkomt tegen die mannen.

Dat zou inderdaad de beste oplossing maar ik kan me geen wereld voorstellen waar een steward op zo een moment tussenkomt tegen die mannen.
Waarschijnlijk te eenvoudig en ik vergeet wrs wel het één en ander, maar gewoon spotten en flikken op af sturen, of volgen en ophalen op een andere plek?

Maar ja, daar zullen dan wel weer rellen van komen door alle vriendjes rondom die personen ... we lopen wel allemaal te dweepen met sociale controle, maar in veel gevallen worden die marginalen gesteund door een (heel) deel andere marginalen waardoor sociale controle helemaal onmogelijk is, want je kan er enkel zelf door op je tanden krijgen.

En wie gaat die mannen identificeren? De club kan/mag dat niet.

En volgens sommige hier moeten de clubs het zelf oplossen zonder politie/justitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14