Nooit is veel gezegd, maar idd al een paar keer slordig.Thiago zijn penalties zijn toch ook nooit top, zit echt wel in een fase waar alles lukt
Heeft er daar in't verleden eens eentje in de haak geslingerd, die kon wel tellen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit is veel gezegd, maar idd al een paar keer slordig.Thiago zijn penalties zijn toch ook nooit top, zit echt wel in een fase waar alles lukt
het begon deftig maar hoe meer hij er trapt hoe meer geluk er bij komt kijken.Nooit is veel gezegd, maar idd al een paar keer slordig.
Heeft er daar in't verleden eens eentje in de haak geslingerd, die kon wel tellen.
Ik neem dan ook aan dat die mens daarvoor verantwoordelijk is al gestraft is voor de komende weken of mss zelfs al ontslagen is, want dat is wat er blijkbaar met arbiters die fouten maken ook moet gebeuren?Ik vind het vrij ironisch/best grappig dat een club die zo klaagt over de incompetentie van de VAR/scheidsrechters zelf zo een kemels gaat schieten.

Yep, alleen benieuwd wat de toekomst brengt, aangezien we ook een andere Thiago hebben gezien.Haaaaa echt goed van Thiago. Alle zeikers op Facebook/in't stadion toch serieus van antwoord gediend de afgelopen 2 maanden. Ik voel me zelf een beetje de grondlegger van zijn streak sinds ik hem bezig gezien heb op OHL![]()
Ik zie hem toch eerder een Mitrovic dan een Teodorczyk worden. Technisch toch zeer begaafd en een mentaliteit van blijven gaan.Yep, alleen benieuwd wat de toekomst brengt, aangezien we ook een andere Thiago hebben gezien.
2 mogelijkheden : of hij speelt nu even boven zijn kunnen en alles valt mee. Met daarna een terugval ( genre Theodorcyk) of hij is effectief vertrokken ( genre Mitrovic). Met spitsen kan dat echt 2 kanten uitgaan. Ben benieuwd of hij dit niveau kan aanhouden, aangezien er intern toch ook verdeeldheid was voor zijn goede periode
Ja die Teo was een zwakke voetballer, ongelofelijk dat die toen een jaar had dat alles lukte.Ik zie hem toch eerder een Mitrovic dan een Teodorczyk worden. Technisch toch zeer begaafd en een mentaliteit van blijven gaan.
Nogal degoutant eigenlijk die boodschap![]()
Ik sta ook wel liever achter hem dan voor hem.
Voetballers, toch echt een ras apart hé.Nogal degoutant eigenlijk die boodschap
Zult als vrouw zijnde morgen maar moeten gaan werken daar