Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat die 4de goal offside was want vanuit het stadion leek dat wel top gedaan van Skoras om daar nog die pas te geven. Velen zouden in zijn schoen gewoon geschoten hebben, had die assist wel verdiend.

Ik vind het vrij ironisch/best grappig dat een club die zo klaagt over de incompetentie van de VAR/scheidsrechters zelf zo een kemels gaat schieten.
Ik neem dan ook aan dat die mens daarvoor verantwoordelijk is al gestraft is voor de komende weken of mss zelfs al ontslagen is, want dat is wat er blijkbaar met arbiters die fouten maken ook moet gebeuren? :unsure:

Haaaaa echt goed van Thiago. Alle zeikers op Facebook/in't stadion toch serieus van antwoord gediend de afgelopen 2 maanden. Ik voel me zelf een beetje de grondlegger van zijn streak sinds ik hem bezig gezien heb op OHL :unsure:

Haaaaa echt goed van Thiago. Alle zeikers op Facebook/in't stadion toch serieus van antwoord gediend de afgelopen 2 maanden. Ik voel me zelf een beetje de grondlegger van zijn streak sinds ik hem bezig gezien heb op OHL :unsure:
Yep, alleen benieuwd wat de toekomst brengt, aangezien we ook een andere Thiago hebben gezien.

2 mogelijkheden : of hij speelt nu even boven zijn kunnen en alles valt mee. Met daarna een terugval ( genre Theodorcyk) of hij is effectief vertrokken ( genre Mitrovic). Met spitsen kan dat echt 2 kanten uitgaan. Ben benieuwd of hij dit niveau kan aanhouden, aangezien er intern toch ook verdeeldheid was voor zijn goede periode

Yep, alleen benieuwd wat de toekomst brengt, aangezien we ook een andere Thiago hebben gezien.

2 mogelijkheden : of hij speelt nu even boven zijn kunnen en alles valt mee. Met daarna een terugval ( genre Theodorcyk) of hij is effectief vertrokken ( genre Mitrovic). Met spitsen kan dat echt 2 kanten uitgaan. Ben benieuwd of hij dit niveau kan aanhouden, aangezien er intern toch ook verdeeldheid was voor zijn goede periode
Ik zie hem toch eerder een Mitrovic dan een Teodorczyk worden. Technisch toch zeer begaafd en een mentaliteit van blijven gaan.

Mitrovic was toch wel meer 'killer' vind ik, zover zie ik Thiago niet komen. Hoewel ik doe gast niet af kon was dat wel een echt goeie spits.

694

Ik sta ook wel liever achter hem dan voor hem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14