Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stel me meestal de omgekeerde vraag elke match.Waarom heeft die Paintsil rood gehad ?
2x geel. Maar geen idee hoe dat kan in dezelfde faseWaarom heeft die Paintsil rood gehad ?
2e geel gewoon volgens mij.mijn verbinding was weg maar op sporza staat rechstreeks rood voor paintsil?
Op tv stond 2x geel dus ik kan ook niemeer volgenmijn verbinding was weg maar op sporza staat rechstreeks rood voor paintsil?
Maar in die PO1 zullen we toch met een andere filosofie aan de aftrap moeten verschijnen in de topmatchen. Want speel deze match zo 10 keer, en je verliest wss 9 keer.3 punten inpakken en wegwezen.
Nu de wedstrijd tegen Cercle winnen en we doen een heel goede zaak voor PO1.
Ashimeru heeft hem vast maar Paintsil ook en die laatste zakt dan wel te makkelijk door de knieën. Zo'n duels zijn n hele match geweest, Dolberg heeft zo ook zeer veel moeten incasserenGenk overduidelijke de betere ploeg maar het blijft voetbal natuurlijk.
Die penaltyfase heeft natuurlijk wel mee de match bepaald. En die fase met Paintsil voor de 2-1 kan je fluiten maar is geen clearerror dus komt de VAR niet in tussen (als Genk supporter is het natuurlijk altijd fout). Jammer dat het vooral weer over die fases zal gaan en niet over de zwakke match van Anderlecht of het falen vanwege Genkies als het moneytime is
Paintsil gaat dan ook graag liggen , zal wel gekend zijn bij elke scheids , of het nu fout is laat ik in het middenHoe kan je dit nog uitleggen? Gewoon een overtreding op Paintsil...