Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds heel lang zelf nog eens gaan kijken op Club, op uitnodiging in de business seats, lekkere zetels, verwarmd en met schitterend zicht op het plein.

Eerste 10-15min was Gent beter, nadien toch een beter Club. De 2de helft was saai en een maat voor niks.

De Cuyper is gewoon een topper, Thiago is een beest, Zinckernagel wekt vooral veel ergernis en frustratie, dat die de voorkeur blijft krijgen op Nusa of Skoras is echt onbegrijpelijk.

Daarnaast vind ik Hein zijn reacties echt not done, want een aantal zaken zijn al duidelijk weerlegd. En hier is het ook weer duidelijk wie anti-Club is.

De eerste panaltyfase kan je fluiten en dan zal de VAR dat wellicht niet weerleggen, tenzij voor die voorafgaande fout op Nielsen. Maar ook als hij niet fluit is het normaal dat het niet weerlegd wordt, want een echte clear error is dit toch niet. Het is overduidelijk, en dat blijkt uit de reacties, een twijfelgeval.

De 2de en 3de panaltyfases zijn gewoon terecht, dat vermeende buitenspel is al weerlegd, Gent heeft zichzelf daarmee dus gewoon compleet zelf de das omgedaan.

Dus stop met dat calimero gezaag alsof het verkocht of compensatie is. Gent was gewoon niet goed genoeg om hier iets te rapen en heeft het zelf verprutst.

der is hier toch niemand die die 2de penalty weerlegt?
was gewoon onnodig van Kandouss, maar in het moment zal die wel anders gedacht hebben. vooral een blunder van Roef, daar. maar dat dat een terechte penalty is, ontkent zelfs Hein niet.

Stoem vraag maar was die rode kaart terecht?

Want het is geen doelpunt of duidelijke scoringskans ontnemen aangezien de bal naast het doel ging.

der is hier toch niemand die die 2de penalty weerlegt?
was gewoon onnodig van Kandouss, maar in het moment zal die wel anders gedacht hebben. vooral een blunder van Roef, daar. maar dat dat een terechte penalty is, ontkent zelfs Hein niet.
De 2de penaltyfase wel hé, dus de eerste effectieve penalty. Daarover werd hier al gezegd dat het enerzijds geen penalty was en anderzijds dat het voorafgaand buitenspel was. Beide gewoon onjuist.

Stoem vraag maar was die rode kaart terecht?

Want het is geen doelpunt of duidelijke scoringskans ontnemen aangezien de bal naast het doel ging.
Serieus? Als je die rode kaart in twijfel gaat trekken kan je beter een andere sport gaan kijken. Gelieve er dan ook 1 uit te kiezen die ik niet volg dat ik daar geen rare posts moet over lezen.

Graag beelden dan dat het geen buitenspel was.
De lijn van de VAR is nog nergens vrijgegeven.

Serieus? Als je die rode kaart in twijfel gaat trekken kan je beter een andere sport gaan kijken. Gelieve er dan ook 1 uit te kiezen die ik niet volg dat ik daar geen rare posts moet over lezen.
Ik weet niet. Ik kvraag het gewoon.

Het is niet dat hij de bal uit doel slaat (zie Suarez of Ashimeru) want de bal gaat langs blijkbaar en hij ontneemt ook geen Brugge doelkans want de bal is niemeer bespeelbaar voor een andere clubspeler.

En dubbel bestraffen mag niet dacht ik. Logische reactie is inderdaad rood, maar is het ook correct/terecht?

Ik weet niet. Ik kvraag het gewoon.

Het is niet dat hij de bal uit doel slaat (zie Suarez of Ashimeru) want de bal gaat langs blijkbaar en hij ontneemt ook geen Brugge doelkans want de bal is niemeer bespeelbaar voor een andere clubspeler.

En dubbel bestraffen mag niet dacht ik. Logische reactie is inderdaad rood, maar is het ook correct/terecht
Dat niet dubbel bestraffen telt enkel als de speler nog probeert om de bal te spelen (met een lichaamsdeel dat de bal mag raken, uiteraard).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14