Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De 2de penaltyfase wel hé, dus de eerste effectieve penalty. Daarover werd hier al gezegd dat het enerzijds geen penalty was en anderzijds dat het voorafgaand buitenspel was. Beide gewoon onjuist.der is hier toch niemand die die 2de penalty weerlegt?
was gewoon onnodig van Kandouss, maar in het moment zal die wel anders gedacht hebben. vooral een blunder van Roef, daar. maar dat dat een terechte penalty is, ontkent zelfs Hein niet.
Serieus? Als je die rode kaart in twijfel gaat trekken kan je beter een andere sport gaan kijken. Gelieve er dan ook 1 uit te kiezen die ik niet volg dat ik daar geen rare posts moet over lezen.Stoem vraag maar was die rode kaart terecht?
Want het is geen doelpunt of duidelijke scoringskans ontnemen aangezien de bal naast het doel ging.
Allé, wat denkt ge nu zelf?Stoem vraag maar was die rode kaart terecht?
Want het is geen doelpunt of duidelijke scoringskans ontnemen aangezien de bal naast het doel ging.
Even gebeld met Frank en het klopt, we hebben nog "ene tegoed"Dus we kunnen onze troefkaart van tegen Mechelen nog gewoon meenemen voor de match tegen union?
Graag beelden dan dat het geen buitenspel was.De 2de penaltyfase wel hé, dus de eerste effectieve penalty. Daarover werd hier al gezegd dat het enerzijds geen penalty was en anderzijds dat het voorafgaand buitenspel was. Beide gewoon onjuist.
Graag beelden dan dat het geen buitenspel was.
De lijn van de VAR is nog nergens vrijgegeven.
Ik weet niet. Ik kvraag het gewoon.Serieus? Als je die rode kaart in twijfel gaat trekken kan je beter een andere sport gaan kijken. Gelieve er dan ook 1 uit te kiezen die ik niet volg dat ik daar geen rare posts moet over lezen.
Dat niet dubbel bestraffen telt enkel als de speler nog probeert om de bal te spelen (met een lichaamsdeel dat de bal mag raken, uiteraard).Ik weet niet. Ik kvraag het gewoon.
Het is niet dat hij de bal uit doel slaat (zie Suarez of Ashimeru) want de bal gaat langs blijkbaar en hij ontneemt ook geen Brugge doelkans want de bal is niemeer bespeelbaar voor een andere clubspeler.
En dubbel bestraffen mag niet dacht ik. Logische reactie is inderdaad rood, maar is het ook correct/terecht