Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij persoonlijk is er wel een groot verschil tussen buitenspel 1,5 minuut voordat er een duidelijke penaltyfout gemaakt wordt op een speler enerzijds, en een gemaakte goal die onterecht afgekeurd wordt voor buitenspel anderzijds.

En als ze morgen zeggen dat er bij de 1e penaltyfase geen sprake kan zijn van een penalty wegens een fout op Nielsen vlak ervoor dan hebben ze bij Gent toch helemaal niks te zeggen?

Puntenverlies van Club vorige week was 100% het gevolg van het falen van de var. Dat kan je vandaag als Gent fan absoluut niet zeggen imho.

Voor mij persoonlijk is er wel een groot verschil tussen buitenspel 1,5 minuut voordat er een duidelijke penaltyfout gemaakt wordt op een speler enerzijds, en een gemaakte goal die onterecht afgekeurd wordt voor buitenspel anderzijds.

En als ze morgen zeggen dat er bij de 1e penaltyfase geen sprake kan zijn van een penalty wegens een fout op Nielsen vlak ervoor dan hebben ze bij Gent toch helemaal niks te zeggen?

Puntenverlies van Club vorige week was 100% het gevolg van het falen van de var. Dat kan je vandaag als Gent fan absoluut niet zeggen imho.
En soimmigen zeggen dat ik partijdig ben .
Fout op Cuyper is penalty , Thiago buitenspel , kweenie dit is 100 % VAR falen .

Wel graag eens duidelijke beelden van het “mogelijks” buitenspel van Thiago.
Op Eleven vonden ze het heel duidelijk, op basis van bovenstaande foto lijkt het mij eerder van niet.

Op de beelden op het Twitter account van Eleven lijkt Tissoudali mij zowel naast de bal als naast Nielsen te trappen. Nielsen lijkt eerder zijn voet om te slaan waardoor hij valt en tegen Mechele botst.
Kijk naar het beeld vlak voor de vervanging van Nielsen, waar ze de reden voor vervanging tonen. Daar zie je duidelijk dat Nielsen de bal wegtikt en Tissoudali hem op de enkel aantrapt. Overduidelijke fout dus. Ik blijf het bizar vinden dat daar in de nabeschouwing of in de artikels op sporza met geen woord over gerept wordt.

Wat een zwakke match zeg...
Penalty kon en moest gegeven worden imo, ook al was het licht... wat een gans andere match zou gegeven hebben natuurlijk.
Soit, tevreden met de punten obviously.

En Orban weeral een boze meneer precies, verkoop die maar snel zou ik zeggen nu ie nog iets waard is, lijkt me een egoïstisch mannetje.

Wat een zwakke match zeg...
Penalty kon en moest gegeven worden imo, ook al was het licht... wat een gans andere match zou gegeven hebben natuurlijk.
Soit, tevreden met de punten obviously.

En Orban weeral een boze meneer precies, verkoop die maar snel zou ik zeggen nu ie nog iets waard is, lijkt me een egoïstisch mannetje.

Fout op Nielsen vergeten? Dan is het een moot point of het al dan niet fout was op Cuypers.

:laugh: dat spandoek van Club na de match. ze weten toch dat ze in Brugge aan het spelen waren he, en niet in Gent?
a93929aa-9cea-11ee-b483-02b7b76bf47f.jpg

Misschien gewoon eens een tijdje stoppen met topmatchen aan Lardot te geven?

Niet dat het minder erg is als hij matchen verkloot van lager geklasseerde ploegen, maar misschien kan hij gewoon de druk niet aan?
Toch elke keer iets dat hij dingen niet ziet en dan de verantwoordelijkheid maar bij zijn VAR (Assistent btw) legt

Geen al te beste wedstrijd gezien, eerste helft wel ietsje beter dan Gent vond ik.
Tweede helft was een stuk minder, voornamelijk door de voorsprong en de rode kaart dat er niet doorgedrukt werd..

Over de penaltyfases, ze kunnen alle drie gefloten worden.
Maar die van Gent had wel eens teruggefloten kunnen worden door de VAR vanwege een eerdere fout op Nielsen.
(negeer even de tekst die bij het filmpje staat, ik deel dit puur voor het filmpje)

Eerste penalty van Club was er wat onduidelijkheid over voorafgaand buitenspel, maar daar is ondertussen een officiële lijn voor getoond dat aantoont dat het geen buitenspel was.

Tweede penalty van Club kan niet over gediscussiëerd worden denk ik. Is gewoon een erg lompe actie van Kandouss, als hij van de bal gebleven was ging die gewoon in het zijnet..

Laatst bewerkt:
Dan is alles toch duidelijk?
De arbitrage heeft dus niet gefaald, enkel de fout op Zinckernagel heeft Lardot niet gezien, welke is gecorrigeerd door de VAR. Dus Gent heeft niks te klagen, alles is achteraf gezien correct beoordeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14