Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
En ondertussen weer feest bij ons! 🤩🥳 Wat gaat het makkelijk als ge nen efficiënte spits hebt die 10km sneller loopt als de rest 😅

Dat terreinverzorger van Anderlecht het terrein maar goed oplapt tegen dat Jurgen met zijn mannen aankomen!
Klopt. Maar het probleem is dat ge nu niet in vorm moet zijn. Zonder play offs stond ge er goed voor. Nu weet ge dat ge meteen een oplawaai krijgt door die halvering. Nog steeds een idioot systeem

Ik weet oprecht niet waarover je het hebt, is er toen ook een officieel communiqué gekomen van referee departement dat er menselijke fout was?
De buitenspel goal van Cercle en de farce met de cameraman die niet ter plaatse zou zijn.
De VAR zou geen beelden gehad hebben maar Eleven weerlegde dit.
Daarna niets meer vanuit het referee department.
Gent eindigde toen op 1 punt van po 1.

Anderlecht verliest toch gewoon 2 punten door hun slechte veld? Combinerend waren ze duidelijk beter…
Welke match heb jij gekeken?
Combinerend waren we oké van zodra Leoni erin kwam en toen de organisatie langs 2 kanten weg was na de wissels

Voor de rest, slordig, traag, onzuiver.
Gewoon al dat Debast en Vertonghen die crosspasses allemaal geven is om uw voetballend beperkt middenveld te moeten overslaan..

Hoog tijd dat Hazard terug is, maar dan zie ik hem nog Stroeykens eraf halen (die in een goeie form zit) ipv Yari
Goh, 1 kort zinnetje om de eigen prestatie te beoordelen. 20+ posts om de performance van de referee te evalueren.

Ge zou denken dat hij voor een reviewcomissie werkt ipv Anderlecht-supporter is.
:shutup:

Klopt. Maar het probleem is dat ge nu niet in vorm moet zijn. Zonder play offs stond ge er goed voor. Nu weet ge dat ge meteen een oplawaai krijgt door die halvering. Nog steeds een idioot systeem
Idd.
Zouden ze het effectief klaarspelen om voor de derde keer op rij een titel weg te geven?

Ooit werd er 1miljoen euro geïnvesteerd in ons veld omdat men toen besefte dat dit heel belangrijk was voor de manier van spelen dat seizoen.

Ondertussen duidelijk geen prioriteit meer ...
toch bizar dat het veld in Brugge daar dan minder last van heeft terwijl daar wel 2 ploegen op spelen + 1 ploeg Europees?

Was vroeger bij ons ook een drama maar hebben ze precies toch wel opgelost gekregen

Dat de scheidsrechter dan normaal doet en gewoon fluit voor zo een zichtbare penalty
Dat maakt nog altijd niet dat je als spelers zo op de ref mag afstormen.
er zitten natuurlijk geen assistenten, 4de refs, VAR mensen in zijn oor...

edit: dus jullie denken echt dat hij fluit omdat ze protesteren bij Anderlecht? Allez komaan zeg :rofl:
Dit, hij fluit echt niet omdat ze op hem afstormen.
Doet 90% van de JPL ploegen als hij nier ziet dat dit zuiver penalty is .
Dat praat het niet goed. Ik heb het er van het weekend nog over gehad (voor deze match), dat het eens mag gedaan zijn met zo op de ref af te stormen. Er kijken veel jonge voetballers en supporters naar dat gedrag en dat komt de volgende generatie voetballers en supporters echt niet ten goede.

Ik ben al van mijn 5 jaar voetbalsupporter, maar dat deel van die sport degouteert mij echt, je ziet dat in andere sporten (bijna) nooit, dat de ref zo onrespectvol behandeld wordt.

Ik kan het volledige artikel niet lezen, maar dan kan je nooit iets zeggen. 2 goals afgekeurd met meer dan een reukje aan, bal op paal. Als je uiteindelijk met 0-1 wint is dat gewoon meer dan terecht.

Ik kan het volledige artikel niet lezen, maar dan kan je nooit iets zeggen. 2 goals afgekeurd met meer dan een reukje aan, bal op paal. Als je uiteindelijk met 0-1 wint is dat gewoon meer dan terecht.
en die kans van Vetlesen die mijn bomma vermoedelijk ook wel had kunnen gescoord hebben

Inderdaad, onzin artikel.

Gewoon bestolen door incompetente VAR. Klaar. Dit zou de enige terechte titel in de kranten moeten zijn.

Club was (zeker de tweede helft) erg degelijk en kreeg zeker genoeg kansen en scoorde zelfs nog een rechtsgeldig doelpunt ook. Maar ja...

Als de bal van Nusa op de paal er gewoon ingaat of de rechtgeldige goal gewoon telt, spreekt er NIEMAND over een matig Club. Gewoon een verdiende, zuinige zege en op naar volgende was dan zonder twijfel de teneur.

Mignolet man of the match bij Club? Lachwekkende scordebordjournalistiek. Kijken die journalisten überhaupt de match?

Ik heb hier zwaar de pest in. Club heeft dit jaar al zoveel matchen onnodig (lees: ze waren beter en kregen ook meer goede kansen dan de tegenstander) punten laten liggen. Vaak vooral door eigen kansengemis en een dosis pech. Gisteren door de VAR. Ben het stilaan beu.

Laatst bewerkt:
Ik snap het inderdaad wel.
Is al te veel op rij gebeurd. Ook gisteren nog veel projectielen die richting de spelers gegooid werden, zo dom.

En ben ik trouwens de enige die Schmeichel echt zwak vind? Staat 10kg te zwaar en gaat zo traag naar de grond.
Ik snap wel dat je als Dupé zijnde (die ook niet top is) daar vraagtekens bij zet. Deze Schmeichel is toch echt geen puntenpakker, integendeel.

Dat maakt nog altijd niet dat je als spelers zo op de ref mag afstormen.

Dit, hij fluit echt niet omdat ze op hem afstormen.

Hij doet toch eerst heel duidelijk teken dat er niks aan de hand is? En bedenkt zich pas als er 3 man rond zich staat.
Geeft dan zelf Debast nog een duw met 2 handen en geel 😂
En ben ik trouwens de enige die Schmeichel echt zwak vind? Staat 10kg te zwaar en gaat zo traag naar de grond.
Ik snap wel dat je als Dupé zijnde (die ook niet top is) daar vraagtekens bij zet. Deze Schmeichel is toch echt geen puntenpakker, integendeel.
Staat idd gewoon te dik.
Pakt geen onmogelijke ballen, maar langs de andere kant krijgen we ook nie zoveel kansen/goals tegen

"Hij kijkt ze naast zeker" 😊

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K