Wat is er gezegd in die pano reportage ?Heeft nu niet rechtstreeks met voetbal te maken (toch niet direct) maar na het zien van de Pano reportage over Knokke is mijn respect voor
Gheysens gedaald tot onder het vriespunt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er gezegd in die pano reportage ?Heeft nu niet rechtstreeks met voetbal te maken (toch niet direct) maar na het zien van de Pano reportage over Knokke is mijn respect voor
Gheysens gedaald tot onder het vriespunt.
Goh ja, wij zijn de rechtbank niet he. Zou me absoluut niet verbazen moest Gheysens dat effectief gedaan hebben. Komt toch over als iemand die zichzelf boven het gepeupel beschouwt en wiens wil wet moet zijn.Ja ma how mannekes, ik praat niks goe eh. Tuurlijk zit hij niet bij Antwerp voor de schoonheid van de 'heilige grond', maar wel uit privébelangen.
Ik zei alleen: het is en blijft een zakenman, en die zijn als mens vaak scum. Maar ik zou toch wel oppassen met hem al meteen het bedreigen van kinderen zwart op wit in z'n schoenen te schuiven. Dat blijft vooralsnog woord tegen woord (van een zakelijke 'tegenstander').
De gerechtelijke instanties moeten maar onderzoeken wat daar allemaal van waar is.
En "mensen onteigenen", het is niet dat hij himself dat doet. Als mensen onteigend worden is het omdat heel dat gemeentebestuur zo corrupt is als de pest en op de knietjes gaan voor projectmakelaars (en ook o.a. Versluys hangt er dan tussen). Die zouden ze dan allemaal moeten opsluiten.
Maar ik blijf erbij, achter/onder elke serieuze zakenman hangt een beerput.
Wat is er gezegd in die pano reportage ?
Goh ja, wij zijn de rechtbank niet he. Zou me absoluut niet verbazen moest Gheysens dat effectief gedaan hebben. Komt toch over als iemand die zichzelf boven het gepeupel beschouwt en wiens wil wet moet zijn.
Kerel. Daar waren mensen die hun hele huizen waren beschadigd door die bouwprojecten. Hele scheuren in die hun huizen. Een man moest zijn hele huis stutten.En natuurlijk ook wel ergens begrijpelijk vanuit zijn standpunt. Je wilt een project op poten zetten waar je vele miljoenen aan kan verdienen, maar je leeft in een land waar er 1001 vergunningen moeten afgeleverd worden (die telkens jaren duren), en je hebt dan ook nog eens Mariette de coiffeuse en Pierre de gepensioneerde die wat stokken in de wielen komen steken omdat de betonplaat verschuift en er 3 mieren gaan verdwijnen.
Zo'n mensen leven niet meer in de normale wereld, die denken alleen aan zichzelf (maar wie niet tho als het over zoveel geld gaat).
Kerel. Daar waren mensen die hun hele huizen waren beschadigd door die bouwprojecten. Hele scheuren in die hun huizen. Een man moest zijn hele huis stutten.
En die mensen hebben het recht om hun grond niet te verkopen. Die hebben ook hun plannen en dromen.
Wat voor een ontzettende egoïst zijt gij eigenlijk.

Gij doe precies of ik ben Gheysens.We zijn allemaal tegen vergunningen, tot ze in onze straat een vliegveld, varkenskwekerij, groot appartementsgebouw, nachtwinkel, ... willen bouwen. Die vergunningen zijn er met een reden natuurlijk. En ik denk dat grote bouwpromotoren daar al heel erg veel flexibiliteit in krijgen. Veel meer dan 'de gewone' mens.En natuurlijk ook wel ergens begrijpelijk vanuit zijn standpunt. Je wilt een project op poten zetten waar je vele miljoenen aan kan verdienen, maar je leeft in een land waar er 1001 vergunningen moeten afgeleverd worden (die telkens jaren duren), en je hebt dan ook nog eens Mariette de coiffeuse en Pierre de gepensioneerde die wat stokken in de wielen komen steken omdat de betonplaat verschuift en er 3 mieren gaan verdwijnen.
Zo'n mensen leven niet meer in de normale wereld, die denken alleen aan zichzelf (maar wie niet tho als het over zoveel geld gaat).
Gij doe precies of ik ben Gheysens.
Misschien mijn posts eens wat minder als Ebenezer Scrooge lezen.
Doedis kalm
Want nu kom je vooral over als iemand die recht praat wat krom is, enkel en alleen omdat het een rijke stinkerd is die het doet. Benieuwd of je het even passioneel zou verdedigen als iemand anders (allegedly) een persoon zou klem rijden en uitschelden en zijn kinderen bedreigen omdat Mariette en Pierre niet akkoord gaan met zijn bouwaanvraag.
Ik denk vooral dat we een andere visie op de wereld hebben![]()

Men connecties bij Westerlo werken. Tickets gehad voor vanavond in een uitverkocht Kuipje. Allen jammer van de koude.Is zien dat ik nog een ticket kan fixen voor vanavond in Westerlo.
Misschien beter dat hij hem zo ver mogelijk knaltDie Haidara… elke keer de bal in zijn buurt komt geeft die daar gewoon een lel op zo hard hij kan. “Profvoetballer”
Allez nu ook weer, wtf was dat? No offence maar moet zoiets van Ivoorkust komen? Alsof er geen Belgen zijn die zo slecht kunnen voetballen.Misschien beter dat hij hem zo ver mogelijk knalt
Dreyer ging druk zetten op die onderschepping vanuit offside dacht ik.Waar in godsnaam heeft die paljas nu offside gezien?