Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Euhm, waarom zou ik dat denken?

Titel onder Weiler vond ik idd niets aan.

Zoals ik reeds zei, resultaten voor mij niet de essentie. Maar ik wil geëntertaind worden door leuk voetbal met leuke spelers.
Ik wil winnen . Ok geen Weilervoetbal , maar is een slechte match met 3 p , pak ik gewoon hoor

Tsjah, heeft iets knap neergezet maar is ingehaald door de job de laatste jaren. Geen schande, het is een razend zware job.

De grote vraag is wie in de plaats komt. Want er gaat nu wel wat kwaliteit weg en ik zie niet meteen iemand even competent beschikbaar. Zeer belangrijke beslissing voor Club, de grootste charlatans azen op die plek.

Sinds alles in de pers is gekomen hè en er spel van wordt gemaakt. Zolang alles onder tafel blijft zitten gaat dat mentaal minder zwaar wegen dan wanneer men er een heksenjacht van gaat maken.

Ik wist bijvoorbeeld niet dat die veel dronk tot het effectief in de pers kwam en zo zullen er veel zijn hè
Onzin natuurlijk, die zat al aan den drank toen hij nog bij Zulte-Waregem zat en dat was toen ook al gewoon algemeen geweten. Dan hebt ge gewoon niet goed opgelet :unsure: . Uiteraard heeft het een pak meer aandacht gekregen als een van de grote mannen van op dat moment de grootste en beste club van België zo'n toeren uitsteekt.

Nu begrijpelijke beslissing, werden de laatste tijd toch ook niet altijd de juiste keuzes gemaakt en denk dat dit voor Club ook zeker niet slecht hoeft te zijn, op voorwaarde dat er dan wel gewoon een deftige opvolger komt.

Tsjah, heeft iets knap neergezet maar is ingehaald door de job de laatste jaren. Geen schande, het is een razend zware job.

De grote vraag is wie in de plaats komt. Want er gaat nu wel wat kwaliteit weg en ik zie niet meteen iemand even competent beschikbaar. Zeer belangrijke beslissing voor Club, de grootste charlatans azen op die plek.
Ge moogt Verbeke hebben

Onzin natuurlijk, die zat al aan den drank toen hij nog bij Zulte-Waregem zat en dat was toen ook al gewoon algemeen geweten. Dan hebt ge gewoon niet goed opgelet :unsure: . Uiteraard heeft het een pak meer aandacht gekregen als een van de grote mannen van op dat moment de grootste en beste club van België zo'n toeren uitsteekt.

Nu begrijpelijke beslissing, werden de laatste tijd toch ook niet altijd de juiste keuzes gemaakt en denk dat dit voor Club ook zeker niet slecht hoeft te zijn, op voorwaarde dat er dan wel gewoon een deftige opvolger komt.
Ik denk niet dat die toen in het nieuws kwam met dronken rijden of dronken een ongeval veroorzaken. Anders had ik dat zeker geweten. Die echte heisa is toch maar rond 2021 begonnen dacht ik in de pers

Ja dan ben ik mis.. In ieder geval ook wel een beetje triestig van Club Brugge dan om meer dan 10 jaar met zo iemand in zee te gaan die deze problemen aan elkaar rijgt. Dat had Club Brugge toch ook enorm veel gezichtsverlies kunnen geven als die iemand dood rijdt in dronken toestand als die voor de club aan het werken is. Daar zijn toch ook risico's mee gepakt. Hij zegt toen al dat hij de nodige stappen gaat zetten. 13 jaar later is dat eigenlijk nog steeds niet onder controle. Ik kan begrijpen dat dat in het begin wel met de mantel der liefde wordt bedekt als de resultaten goed zijn. Maar als ze beginnen tegenvallen gaat dat alleen maar meer en meer frustraties opleveren natuurlijk.

Ben wel benieuwd wie ze gaan aanstellen. De verkoop gaat nu ook niet door lees ik tussen de lijnen. En dat lijkt me momenteel wel de juiste beslissing te zijn want anders kan alles ineens snel veranderen aan de top. En dat kan een paar jaar slecht aflopen. Dat kennen ze bij Anderlecht helemaal.

Ben wel benieuwd wie ze gaan aanstellen. De verkoop gaat nu ook niet door lees ik tussen de lijnen. En dat lijkt me momenteel wel de juiste beslissing te zijn want anders kan alles ineens snel veranderen aan de top. En dat kan een paar jaar slecht aflopen. Dat kennen ze bij Anderlecht helemaal.
in het Nieuwsblad las ik Bob Madou en viel ook de naam van Sven Jaecques. Dat laatste neem ik met een korrel zout

Ik denk niet dat die toen in het nieuws kwam met dronken rijden of dronken een ongeval veroorzaken. Anders had ik dat zeker geweten. Die echte heisa is toch maar rond 2021 begonnen dacht ik in de pers
»U weet: ik heb een aantal ongevallen gehad door te rijden onder invloed – dat heeft de pers gehaald. De eerste keer dat ik daarvoor werd veroordeeld dateert van mijn periode als manager bij Zulte Waregem.»

Jaecques lijkt me een inkoppertje. Die woont letterlijk op wandelafstand van het Club-stadion en is er sinds Overmars bij Antwerp kwam zeker niet onmisbaar meer (ik zal nog net niet zeggen overbodig). Bovendien zou Verhaeghe daarmee Gheysens een hak kunnen zetten en dat is altijd leuk meegenomen voor de FCB-praeses. Alleen twijfel ik of Jaecques wel onvoldoende zwaar weegt, is ongetwijfeld goed met cijfertjes maar nul komma nul charisma en présence terwijl dat toch ook wel nodig is in zo'n job.

Jaecques lijkt me een inkoppertje. Die woont letterlijk op wandelafstand van het Club-stadion en is er sinds Overmars bij Antwerp kwam zeker niet onmisbaar meer (ik zal nog net niet zeggen overbodig). Bovendien zou Verhaeghe daarmee Gheysens een hak kunnen zetten en dat is altijd leuk meegenomen voor de FCB-praeses. Alleen twijfel ik of Jaecques wel onvoldoende zwaar weegt, is ongetwijfeld goed met cijfertjes maar nul komma nul charisma en présence terwijl dat toch ook wel nodig is in zo'n job.
:laugh:

ok

Sorry, maar dan heb je totaal geen idee wat Sven Jacques bij Antwerp doet want Overmars en Jacques hebben een totaal andere functie? Voor Overmars vulde D'Onofrio die rol in.

Laatst bewerkt:
En voort zelfde geld krijgt die Overmars nog een jaartje werkverbod van de Uefa
FIFA moet daarover beslissen om schorsing uit te brieden naar de KBVB. Maar schijnt juridisch nogal moeilijk te liggen omdat je als sportief directeur niet automatisch lid bent van de KBVB en dus kun je moeilijk geschorst worden door een organisatie waar je geen lid van bent.

In feite kan enkel Antwerp zelf een straf opleggen maar dit lijkt me nu niet te zullen gebeuren...

De belangrijkste vraag is vooral of hij het zelf wel wil.
Heeft al enkele lange inhoudelijke interviews gegeven in allerlei podcasts waaruit enerzijds zijn enorme respect voor de familie Gheysens blijkt en anderzijds dat zijn ambitie niet beperkt is tot de voetbalwereld. Jacques is te nuchter om zijn Cercle verleden daarbij te laten meespelen maar ik zie hem toch niet direct naar Club Brugge trekken.

Als er trouwens een persoon bij ons onmisbaar is dan is dat niet Mark Van Bommel of Marc Overmars maar wel Sven Jacques.

Is dat een effectief gerucht of gewoon iets waar je zelf op hoopt?

Ja dan ben ik mis.. In ieder geval ook wel een beetje triestig van Club Brugge dan om meer dan 10 jaar met zo iemand in zee te gaan die deze problemen aan elkaar rijgt. Dat had Club Brugge toch ook enorm veel gezichtsverlies kunnen geven als die iemand dood rijdt in dronken toestand als die voor de club aan het werken is. Daar zijn toch ook risico's mee gepakt. Hij zegt toen al dat hij de nodige stappen gaat zetten. 13 jaar later is dat eigenlijk nog steeds niet onder controle. Ik kan begrijpen dat dat in het begin wel met de mantel der liefde wordt bedekt als de resultaten goed zijn. Maar als ze beginnen tegenvallen gaat dat alleen maar meer en meer frustraties opleveren natuurlijk.
Beschamend dat zo iemand zelfs nog een rijbewijs heeft eigenlijk

Hoeveel positieve controles en ongevallen heeft die al zat voorgehad?
En vermenigvuldig dat dan nog maar eens met de keren dat hij het geluk had geen controle tegen te komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14