Silence
Well-known member
1. Delaney raakt eerst de bal.1: hij gooit zich absoluut niet richting de enkel, want Delaney trapt er tegen
2: hij raakt eerst de bal
maw: duidelijk voer voor discussie en dit maakt het absoluut geen clear error waardoor de VAR hier niet mag tussenkomen.
2. De bal wijkt niet af of van richting volgens mij dus contact met de bal is miniem
3. Gestrekt been en open studs op het moment van contact, dat ge dan nog kunt twijfelen.
Het is nie omdat ge de bal ff domweg/gelukkig raakt dat ge de speler moogt overhoop trappen.
Delaney maakt een beweging richting bal, niet richting de voet van Gueye. Gewoon ook een spits die wil verdedigen, in principe moet hij 1 stap korter staan en is er geen probleem of risico.
Rwdm mag trouwens sowieso al nie klagen van de ref gisteren
.
Is toch echt veel te licht om daarvoor te fluiten. Is die er gekomen na een VAR-interventie?

Ik sta verder ook helemaal niet versteld dat ik reactie krijg op mijn post, ik wist zelfs heel goed dat ik daarmee serieus wat tegenwind ging krijgen, maar zolang er daar normaal op wordt gereageerd waardoor er een deftige discussie kan volgen heb ik daar geen probleem mee. Het enige wat mij stoort/stoorde is dat je dan van die lachende smileys krijgt zonder tegenreactie.