Hans Moleman
Well-known member
Niet starten met Stroeykens toch blunder van Riemer!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is gewoon altijd hetzelfde tegen die, met alle respect, kleinere ploegen.Zonder die penalty houden ze het al 60 minuten vol
0-1 was goed voor de match, amai ja
Moet echt gewoon consequent tegen opgetreden worden, en een start stop klok.Is gewoon altijd hetzelfde tegen die, met alle respect, kleinere ploegen.
“Geslepen tactiek” “Ze staan goed” “Laag blok”
Nee gewoon dik anti-voetbal.

5 minuten extraIs gewoon altijd hetzelfde tegen die, met alle respect, kleinere ploegen.
“Geslepen tactiek” “Ze staan goed” “Laag blok”
Nee gewoon dik anti-voetbal.
Gaat nooit gebeuren spijtig genoegMoet echt gewoon consequent tegen opgetreden worden, en een start stop klok.
Keeper gewoon iedere keer geel geven na bepaald aantal seconden tijdwinnen! Bal wegtrappen, geel. Extra tijd correct bijtellen ipv die voorafgestelde tijden per bepaalde gebeurtenis.

Het is oké, we zijn weer de 2de club van't stadAnderlecht 3e club van't stad. Toegegeven, het verrast me wel.

Stond maar 1 ploeg op het veldMooie Brussels derby volgens Gilles![]()
![]()
![]()
Gilles De Bilde. Een ramp is die gast. Na affluiten nog aan het wenen over die strafschop. Man manMooie Brussels derby volgens Gilles![]()
![]()
![]()
Ik vind Stroeykens eerlijk gezegd ook te kort komen. Vind hem voetballend te licht uitvallen.Niet starten met Stroeykens toch blunder van Riemer!
Ik vind Stroeykens eerlijk gezegd ook te kort komen. Vind hem voetballend te licht uitvallen.

En ook nog maar net 19 geworden.
Voetballend net een hele verrijking!
Echte Neerpede speler met goeie techniek, goeie passing, steeds gaan voor de voetballende oplossing, die ook nog eens het spel versnelt.
Ja, ik vrees er toch wat voor. Zo komt hij bij mij niet over.
Voetballend net een hele verrijking!
Echte Neerpede speler met goeie techniek, goeie passing, steeds gaan voor de voetballende oplossing, die ook nog eens het spel versnelt.