Slayer_Kev666
Well-known member
Zal rap gedaan zijn dan.Zou elke match 4 kaarten kunnen krijgen dan
Hetzelfde met dat klagen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal rap gedaan zijn dan.Zou elke match 4 kaarten kunnen krijgen dan
Veel te weinig om wedstrijden over de streep te trekken.Weer een terecht gelijkspel.
Kunt er niet meer van zeggen, tbh.
Er spreekt niemand over de titel in Gent.goh ja, maar imo zijn al die gelijke spelen meer onze waarde dan het feit dat we maar 1 match verloren hebben in de JPL.
dat ge hier een draw speelt (en niet gestolen hebt) tegen een ploeg die al 3 jaar ongenaakbaar top is, is een mooie prestatie voor de kern die we hebben.
ik lees op FB dat het tussen ons en Union zal gaan voor de titel, maar ik gok toch meer op een Brussels duel.
Pfffff, sorry maar dit vind ik toch best wel een reactie die getuigt van weinig ambitie?goh ja, maar imo zijn al die gelijke spelen meer onze waarde dan het feit dat we maar 1 match verloren hebben in de JPL.
dat ge hier een draw speelt (en niet gestolen hebt) tegen een ploeg die al 3 jaar ongenaakbaar top is, is een mooie prestatie voor de kern die we hebben.
ik lees op FB dat het tussen ons en Union zal gaan voor de titel, maar ik gok toch meer op een Brussels duel.
IdemJan en alleman die om nieuwe spitsen voor Club loopt te zagen, die hebben we echt niet nodig. We hebben er 2 best capabele rondlopen, het is gewoon kwestie van ze juist te gebruiken. Er zijn veel grotere problemen dan dat momenteel.

Mechele en Spileers tellen voor drie héZaagt niet iedereen om CV’s?![]()
Probleem is dat we niet 1 goeie cv hebben, laat staan 3Idem
Ik zou eigenlijk graag eens een 352 zien met Jutgla/Thiago en dan Hans erachter. Je hebt dan met De Cuyper en Buchanan twee perfecte flankspelers voor dat systeem, volgens mij zou dat wel goed marcheren met deze kern.
Ik geef het maar mee hé Deilia. Veel erger kan het toch niet worden 
Die is letterlijk verdwenenIn Football Manager heb ik Otasowie omgevormd tot CV, was daar bijna meteen veruit mijn beste speler op die positieIk geef het maar mee hé Deilia. Veel erger kan het toch niet worden
![]()
Hebben we die Otasowie intussen dan al teruggevonden?In Football Manager heb ik Otasowie omgevormd tot CV, was daar bijna meteen veruit mijn beste speler op die positieIk geef het maar mee hé Deilia. Veel erger kan het toch niet worden
![]()
Contract is al lang ontbonden.In Football Manager heb ik Otasowie omgevormd tot CV, was daar bijna meteen veruit mijn beste speler op die positieIk geef het maar mee hé Deilia. Veel erger kan het toch niet worden
![]()
Ja, maar de 2e positie die vermeld wordt is meestal toch spits. Met Thiago, Jutgla, Vermant en Barbera hebben we echt voldoende kwaliteit lopen voor die ene positie.Zaagt niet iedereen om CV’s?![]()
Gaat gij eigenlijk zelf gaan kijken?Er spreekt niemand over de titel in Gent.
Kern is te klein.
1 punt is top tegen Union, maar er zat meer in.
En zo is het veel te vaak.
We maken de wedstrijden niet af.