Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel goals hebben onze 3 topspitsen, waar iedereen jaloers op is, gemaakt vandaag? ze hebben alledrie gespeeld he. Orban heeft 1 goeie baltoets gehad (jammer dat jullie keeper die bal van Kums uit goal houdt).Pfffff, sorry maar dit vind ik toch best wel een reactie die getuigt van weinig ambitie?
Alsof Union hun ploeg/kern zoveel beter/breder is? Allez zeg. Gent heeft drie spitsen die bij de top van de competitie horen, waarvan er altijd één op de bank zit. Als je dan ziet dat Union godbetert Nilsson moet inbrengen.
Ik heb de tweede helft gezien en ik zeg niet dat een punt hier een slecht resultaat is, maar om dit nu een 'mooie prestatie' te noemen vind ik wel een beetje onnozel tbh.
Wat een schijtopstelling weer van Club trouwens.
Nee en twas niet de eerste keerMaar enfin
Mag ook nooit gebeuren op een eigen hoekschop.
Goeie match gaat dat niet worden. Als er geen ideeën zijn wordt dat problematisch"goed voor de match volgens Gilles"
Tijdrekken vanaf minuut 17 en 11 man vlak voor de eigen box.
Geen idee hoe ge dat leuk kunt vinden.
@Dr. Sheldon Cooper Schmeichel staat toch gewoon te vet. Wat een pens
3 versnellingen te laag om zo'n blok uit elkaar te spelen.Goeie match gaat dat niet worden. Als er geen ideeën zijn wordt dat problematisch
Anderlecht 3e club van't stad. Toegegeven, het verrast me wel.