Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfffff, sorry maar dit vind ik toch best wel een reactie die getuigt van weinig ambitie?

Alsof Union hun ploeg/kern zoveel beter/breder is? Allez zeg. Gent heeft drie spitsen die bij de top van de competitie horen, waarvan er altijd één op de bank zit. Als je dan ziet dat Union godbetert Nilsson moet inbrengen.

Ik heb de tweede helft gezien en ik zeg niet dat een punt hier een slecht resultaat is, maar om dit nu een 'mooie prestatie' te noemen vind ik wel een beetje onnozel tbh.

Wat een schijtopstelling weer van Club trouwens.
hoeveel goals hebben onze 3 topspitsen, waar iedereen jaloers op is, gemaakt vandaag? ze hebben alledrie gespeeld he. Orban heeft 1 goeie baltoets gehad (jammer dat jullie keeper die bal van Kums uit goal houdt).

je kan toch niet zeggen dat Union minder is dan Gent? ge staat 7 punten los he (vóór de match van RSCA). dat wil toch iets zeggen. 4 matchen meer gewonnen ook.

en de kwaliteitsinjectie in Anderlecht is ook niet van de minste.
je mag dat weinig ambitie noemen als ik zeg dat wij niet mee doen voor de titel, maar wij moeten focussen op die 3de plaats, voor Europa.

Anderlecht en Brusselse derby's, geen succesverhaal de laatste jaren.

En de volgende hoekschop weeral zoveel ruimte laten, zet gewoon 1 of 2 man achterin en je krijgt zo geen enkele goal tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14