Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Uitwedstrijden zijn bij ons dit seizoen echt van een absurd laag niveau, om van te blijten eigenlijk. Dag en nacht verschil met thuis.

Mooie overwinning voor de rouches. Bij momenten goed gevoetbald, als ze altijd zo spelen potentiële kandidaat play-offs. Maar oh zo wisselvallig

Die buitenspelgoal die is afgekeurd.. met de beelden die voorhanden waren kunt ge dat gewoon niet zien. Absurd dat er geen beelden van aan de zijlijn waren. Dat kan toch niet meer deze tijd. Ik zeg trouwens niet dat het geen buitenspel is. Je kon het gewoon zo niet zien.

De zege was wel verdiend

Die buitenspelgoal die is afgekeurd.. met de beelden die voorhanden waren kunt ge dat gewoon niet zien. Absurd dat er geen beelden van aan de zijlijn waren. Dat kan toch niet meer deze tijd. Ik zeg trouwens niet dat het geen buitenspel is. Je kon het gewoon zo niet zien.

De zege was wel verdiend
Maar wat heeft de ref daar dan in hemelsnaam mee te maken? Die kan daar toch 0,000 aan doen.

Maar wat heeft de ref daar dan in hemelsnaam mee te maken? Die kan daar toch 0,000 aan doen.
Die volgt natuurlijk. Dat kan. Maar dat zou voor mij de enige fase zijn waar ge iets over kunt zeggen. Anders zou ik het niet weten waar de scheids in de fout is gegaan.

Charleroi - Westerlo is veel erger. Dan gaan ze in blessuretijd kijken voor al dan niet hands van Charleroi. Sowieso was deze fase hoekschop voor Westerlo. Scheids geeft doeltrap en dat is het begin van de 3-2 terwijl het corner was voor Westerlo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14