Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo?Weer genaaid. Fuck wesli de cremer.
Doe eens volwassenenIedereen is weer tegen jullie?
Fuck wesli de cremer.
Doe eens volwassenen

Die buitenspelgoal die is afgekeurd.. met de beelden die voorhanden waren kunt ge dat gewoon niet zien. Absurd dat er geen beelden van aan de zijlijn waren. Dat kan toch niet meer deze tijd. Ik zeg trouwens niet dat het geen buitenspel is. Je kon het gewoon zo niet zien.Hoezo?
Maar wat heeft de ref daar dan in hemelsnaam mee te maken? Die kan daar toch 0,000 aan doen.Die buitenspelgoal die is afgekeurd.. met de beelden die voorhanden waren kunt ge dat gewoon niet zien. Absurd dat er geen beelden van aan de zijlijn waren. Dat kan toch niet meer deze tijd. Ik zeg trouwens niet dat het geen buitenspel is. Je kon het gewoon zo niet zien.
De zege was wel verdiend
Die volgt natuurlijk. Dat kan. Maar dat zou voor mij de enige fase zijn waar ge iets over kunt zeggen. Anders zou ik het niet weten waar de scheids in de fout is gegaan.Maar wat heeft de ref daar dan in hemelsnaam mee te maken? Die kan daar toch 0,000 aan doen.

Nee, A-ploegGeen Hong en Brown, serieuze mokerslag voor deze belangrijke wedstrijd
Mist Union ook wat sterkhouders?