Babaluna
Well-known member
Hij ligt al op de grond als zene arm naar boven gaat ..Slaande beweging, hallo VAR?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij ligt al op de grond als zene arm naar boven gaat ..Slaande beweging, hallo VAR?
Sardella komt 3 niveaus te kort tegen BrownNiet akkoord, Sardella verdiende al geel na 2 min.
Daarna Tiss en ook geen geel.
Dus de 3e kreeg geel, meer dan terecht trouwens.
Beide ploegen maken wel eens een overtreding.
Hier was inderdaad niks aanHij ligt al op de grond als zene arm naar boven gaat ..
Zou het nog eens opnieuw moeten zien, maar heel zuiver leek dat toch niet.Hij ligt al op de grond als zene arm naar boven gaat ..
Die heeft nog wat gratis beurten heb ik de indrukVroeg Samoise daar ook niet voor een kaart? Ik dacht dat kaart vragen kaart krijgen was.
Idem. Hopelijk betere 2de helftGevleide tussenstand voor ons, al was de penalty zeker wel terecht. Als we hier met een puntje kunnen vertrekken zal ik zeer tevreden zijn.
En dan nog mekkeren tegen de ref dat hm een elleboog heeft gekregen. Er is gewoon een VAR dan hè kerel.Die Samoise, das toch ook een hatelijke speler bij momenten. 2 keer dat die geen geel krijgt. Wordt geraakt aan een borst en dan een slag veinzen. Triestig