Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als hm in uw kraam paar is de regel correct, en als uw nie in uw kraam past niet.

Ook een manier om ze te interpreteren 😂
Ik heb al duidelijk uitgelegd waar het verschil zit. Maar dan moet je willen lezen natuurlijk.

Dus nog 1 keer:
Leoni verovert de bal dankzij een handsovertreding volgens IFAB regel 12 (volgens de VAR, de ref,...) Dus heeft die regel voorrang en terecht afgekeurd.
Alzate doet geen hands omdat de bal vanop 20 centimeter tegen zijn arm wordt getrapt (en daarbij geen overtreding van de IFAB regel 12). Dan komt uw regel erbij en dus is het gewoon terecht doelpunt.

Ik heb al duidelijk uitgelegd waar het verschil zit. Maar dan moet je willen lezen natuurlijk.

Dus nog 1 keer:
Leoni verovert de bal dankzij een handsovertreding volgens IFAB regel 12 (volgens de VAR, de ref,...) Dus heeft die regel voorrang en terecht afgekeurd.
Alzate doet geen hands omdat de bal vanop 20 centimeter tegen zijn arm wordt getrapt (en daarbij geen overtreding van de IFAB regel 12). Dan komt uw regel erbij en dus is het gewoon terecht doelpunt.
De basisregel blijft dat als de scorende speler de bal met de hand raakt het gewoon hands is hè

a goal is scored by the arm/hand of an attacking player; or if the ball touches an attacking player’s hand/arm in the immediate goal-scoring build-up play. If the arm/hand gives the player an unfair advantage a handball can be called. Even if the attacker's arms were close to the body in a “natural position”

De basisregel blijft dat als de scorende speler de bal met de hand raakt het gewoon hands is hè

a goal is scored by the arm/hand of an attacking player; or if the ball touches an attacking player’s hand/arm in the immediate goal-scoring build-up play. If the arm/hand gives the player an unfair advantage a handball can be called. Even if the attacker's arms were close to the body in a “natural position”
Hmm idd dat is idd een feit. Had ik even over het hoofd gezien in mijn uitleg.
  • scores in the opponents’ goal:
    • directly from their hand/arm, even if accidental, including by the goalkeeper
    • immediately after the ball has touched their hand/arm, even if accidental

Benieuwd naar de uitleg

En dus is dus waarom iedereen die na het einde van de transferperiode zei dat Anderlecht voor de titel moest gaan ongelijk had.

Zowel tegen Genk, Club Brugge als nu tegen Standard kunnen we een voorsprong niet vasthouden. Zelfs "kleinere" ploegen komen steeds terug in een match waar we het altijd moeten afmaken en blijft het bibberen tot op het einde.

Hmm idd dat is idd een feit. Had ik even over het hoofd gezien in mijn uitleg.
  • scores in the opponents’ goal:
    • directly from their hand/arm, even if accidental, including by the goalkeeper
    • immediately after the ball has touched their hand/arm, even if accidental

Benieuwd naar de uitleg
It is an offence if a player dus toch een overtreding en ongeldig doelpunt?

Ik heb geen uitleg meer.
Ik kan nie meer doen als zaken van oa het ref department posten. Benieuwd naar de uitleg morgen (en om die dan te vergelijken met de vorige)

Nuja defensief ook genoeg fouten gezien vandaag, again

Een Luikenaar die een "classico" mag fluiten. Il faut le fair

Als nu ook Gert al zegt dat hm niemeer begrijpt en benieuwd is naar de interpretatie van Lardot 😅

Mja hebben we de 2e helft al een kans gecreëerd?

net even teruggekeken (op minuut 52:32) en de bal wordt door Debast tegen de linkerarm van Alzate getrapt (allez zo leek het toch). Je hebt een beeld van de andere kant nodig om het helemaal zeker te zijn
En dat is het jammere. Bij de ene wel en de andere niet. Dan mag je toch vragen stellen bij de var.

In ieder geval wat hier gebeurd in de 2de helft is onaanvaardbaar. Of het nu 0-2 of 0-3 zou staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14