Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
or justifiable by, the player’s body movement for that specific situation.Zijn arm is toch wel weg van het lichaam en maakt het onnatuurlijk groter voor mij.
Nu komt uw regel hé. Per ongeluk hands omdat hij vanop 20 centimer wordt tegen zijn hand getrapt terwijl zijn arm naast het lichaam is. Opnieuw terecht (met de regel die jezelf aanhaalde)En nu is het geen hands![]()
moet zijn dat de je mis bent volgens de ref, de VAR, mezelf en nog enkele anderen hieror justifiable by, the player’s body movement for that specific situation.
Het is een korte draai dus mij lijkt het in die situatie natuurlijk

Nochtans ervaring genoeg om hier mee om te gaan zou'k denkenVeel te weinig duelkracht bij ons, worden steeds fysiek weggezet.
Dus als hm in uw kraam paar is de regel correct, en als uw nie in uw kraam past niet.Nu komt uw regel hé. Per ongeluk hands omdat hij vanop 20 centimer wordt tegen zijn hand getrapt terwijl zijn arm naast het lichaam is. Opnieuw terecht (met de regel die jezelf aanhaalde)

we zijn niet de enigste ploeg met veel ervaring , we hebben al gezien dit seizoen welke resultaten dit geeftNochtans ervaring genoeg om hier mee om te gaan zou'k denken

ik herhaalHahaha, wat een match![]()