Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heeft goed opgelet bij Antwerp - RWDM. Laag blok, vaak 5 mansverdediging, dubbele gordel en dan gevaarlijk er uitkomen.Saaie bedoening maar Hein zijn plan klopt tactisch wel.
Hopelijk breekt iemand het open
Inderdaad. Daar gaan we toch iets op moeten vinden hoe dat we zo'n lage blokken gaan kunnen ontwrichten. Hein zijn plan klopte.Antwerp wilt wel maar tja…
Nu gaan veel ploegen dit op de Bosuil doen natuurlijk (of proberen)
Bewijs dat Antwerp een topclub is geworden
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt of welk punt je wilt maken? Het is toch Gent hun goed recht om zo te spelen? Ze hebben het goed aangepakt, tactisch stak het goed in elkaar.Ik heb de match niet gezien, maar ik ben verbaasd over het feit dat hier mensen aanhalen dat er nu clubs in een laag blok komen spelen. Dat heeft Antwerp toch ook zelf al seizoenen aan een stuk gedaan als het (vaak) niet ging.
En dat is hier niet om de boel op te naaien, maar ik ben daar echt verbaasd over.

Dat die debielen van RWDM maar snel terug onder hun steen in 2de klasse kruipen. Waar gaat dit in hemelsnaam over... Wat stoelen en parasols gaan gooien den dag voor de derby in St gillis. Zeer triest dit.
Ik kijk gewoon naar Sports Late Night waar ze dat aanhalen dat Gent een laag blok zet. Dat heeft Antwerp toch zo vaak gedaan. Ze klinken precies verontwaardigd dat dat nu gebeurt.Ik snap niet zo goed wat je bedoelt of welk punt je wilt maken? Het is toch Gent hun goed recht om zo te spelen? Ze hebben het goed aangepakt, tactisch stak het goed in elkaar.
Omdat Antwerp soms ook zo speelt/speelde mag dat nu niet aangehaald worden? Of waar ben je verbaasd over?

Hoe zit dat eigenlijk? Zitten daar dan RWDM fans Union-fans op te wachten?
Dat die debielen van RWDM maar snel terug onder hun steen in 2de klasse kruipen. Waar gaat dit in hemelsnaam over... Wat stoelen en parasols gaan gooien den dag voor de derby in St gillis. Zeer triest dit.
Geen idee, ik zie geen enkele kleur ook ni. Ik zie 20 debielen langs een kant en 20 debielen aan de andere kant stoeltjes van cafés waar ik wekelijks ene ga drinken naar elkaar gooien. Via maten ook filmpjes doorgestuurd gekregen waar natuurlijk passanten serieuze schrik hebben.Hoe zit dat eigenlijk? Zitten daar dan RWDM fans Union-fans op te wachten?
Doet me aan dit filmpje denken:
Vroeger deed Antwerp dat heel vaak toen ze nog niet de status hadden die ze nu hadden en ze tegen betere ploegen uitkwamen. Uiteraard hun goed recht.Ik kijk gewoon naar Sports Late Night waar ze dat aanhalen dat Gent een laag blok zet. Dat heeft Antwerp toch zo vaak gedaan. Ze klinken precies verontwaardigd dat dat nu gebeurt.
Ik denk dat die verbazing eerder komt uit de gewoonlijke speelstijl van Gent. Normaal is dat toch spelend op balbezit en vrij offensief.Ik kijk gewoon naar Sports Late Night waar ze dat aanhalen dat Gent een laag blok zet. Dat heeft Antwerp toch zo vaak gedaan. Ze klinken precies verontwaardigd dat dat nu gebeurt.
Maar goed. Geen verdere discussie nodig. Ik ben vorig jaar vaak gefrustreerd geweest dat Genk niet eens gelijk Antwerp of Union die match op een lepe manier heeft kunnen binnenhalen.
Dit jaar is het al wat beter na die match op Union.![]()