Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vorige week Riemer hier nog liggen verdedigen, maar nu al een contractverlenging vind ik toch ook een brug te ver. Ik had toch minstens gewacht om te kijken hoe het eerste deel van het seizoen verloopt.Riemer verlengt zijn contract tot 2026. Onbegrijpelijk van Anderlecht uit. Beter nog wat afwachten of de mayonaise begint te pakken, anders gaat het weer een veel duurdere ontslagvergoeding worden.
Volgens mij gaat die ons kampioen maken ... maar ja naar mij moeten ni luisteren want ik kijk graag naar Anouk Matton PrivéSowieso zware ontslagvergoeding incoming.
Jullie wilden wel maar er ontbreekt nog wat aan kwaliteit. Balikwisha en Fossey eraf en je zag direct een verschilAmai, wat een kutmatch was dat.
Westerlo heeft gewoon niks klaargespeeld buiten her en der wat schoppen en tijd rekken.
En wij niet bij monde om echt veel uitgespeelde kansen te krijgen, maar toch een paar die moeten steken.
Wat was me dat..
Waanzinnige beslissing van Anderlecht. Het draait nog (steeds) niet en je zet al een dikkere ontslagvergoeding klaar voor als je van koers moet veranderen.Riemer verlengt zijn contract tot 2026. Onbegrijpelijk van Anderlecht uit. Beter nog wat afwachten of de mayonaise begint te pakken, anders gaat het weer een veel duurdere ontslagvergoeding worden.
Sushi met appelmoes bedoelt ge.Enjoy, ik eet morgen kip met appelmoes
Ze hebben loempia's voorzien he!Sushi met appelmoes bedoelt ge.
We kennen de details van dat contract toch niet.Waanzinnige beslissing van Anderlecht. Het draait nog (steeds) niet en je zet al een dikkere ontslagvergoeding klaar voor als je van koers moet veranderen.
Tof, zo een 'CEO Sports' en trainer van dezelfde nest.