Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het een hele rare beslissing van Anderlecht. Toch nog niet echt veel bewezen bij Anderlecht of ze goed laten voetballen.
Gaat eentje zijn die wel wat gaat kosten als ze zijn C4 gaan geven. En dat zal voor 2026 gebeuren :D

Riemer verlengt zijn contract tot 2026. Onbegrijpelijk van Anderlecht uit. Beter nog wat afwachten of de mayonaise begint te pakken, anders gaat het weer een veel duurdere ontslagvergoeding worden.
Ik heb vorige week Riemer hier nog liggen verdedigen, maar nu al een contractverlenging vind ik toch ook een brug te ver. Ik had toch minstens gewacht om te kijken hoe het eerste deel van het seizoen verloopt.

Amai, wat een kutmatch was dat.
Westerlo heeft gewoon niks klaargespeeld buiten her en der wat schoppen en tijd rekken.
En wij niet bij monde om echt veel uitgespeelde kansen te krijgen, maar toch een paar die moeten steken.

Wat was me dat..

Amai, wat een kutmatch was dat.
Westerlo heeft gewoon niks klaargespeeld buiten her en der wat schoppen en tijd rekken.
En wij niet bij monde om echt veel uitgespeelde kansen te krijgen, maar toch een paar die moeten steken.

Wat was me dat..
Jullie wilden wel maar er ontbreekt nog wat aan kwaliteit. Balikwisha en Fossey eraf en je zag direct een verschil

Riemer verlengt zijn contract tot 2026. Onbegrijpelijk van Anderlecht uit. Beter nog wat afwachten of de mayonaise begint te pakken, anders gaat het weer een veel duurdere ontslagvergoeding worden.
Waanzinnige beslissing van Anderlecht. Het draait nog (steeds) niet en je zet al een dikkere ontslagvergoeding klaar voor als je van koers moet veranderen.

Tof, zo een 'CEO Sports' en trainer van dezelfde nest.

Westerlo voor mij wel de teleurstelling tot nu toe. Een goed seizoen vorig jaar en dan die versterkingen.

Zondag trouwens Derby-day in Limburg. 'S morgens gaan we al aan café de kring samenkomen om dan weer met een colonne in corteo naar het stadion te wandelen.

Ben curieus naar dat RWDM straks. Speelt af en toe niet zo heel slecht, maar als het tegen een betere ploeg uitkomt toch vaak een rammeling.
Ik gok 4-1.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K