Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ge een krappe voorsprong wilt verdedigen en ge komt in de situatie terecht dat als ge hands maakt ge er een 100% doelpunt mee voorkomt, dan leert dit dat ge dat gewoon moet doen. Toch zeker op het einde van de match.
En ge moogt dan wel een penalty cadeau geven maar ge zegt zelf dat dat geen 100% goal is. Als aan de rode kaart geen gevolg gegeven wordt is er letterlijk geen afschrikmiddel om in zo'n situatie geen hands te maken aan het einde van de wedstrijd.

Zie ook Suarez op het wk2010, als die daar niet geschorst was geweest had toch heel de voetbalwereld in rep en roer gestaan.

En ge post hier nu al 2 keer tegen iemand u statement slaat op niks terwijl in beide gevallen het wel duidelijk is dat het een statement met een knipoog is, zelfs 2 keer letterlijk gezegd. Volgende keer zelf eens even tussen de lijnen proberen te lezen ipv zo letterlijk te reageren. We zijn hier ondanks de laatste aantal paginas niet in een kleutertuin, er hoeven niet overal tekeningskes bijgemaakt worden.
Nu begin je zaken te argumenten waar ik niets over gezegd heb. Ik ben er zelf ook niet mee akkoord dat het geen extra speeldag verdient.

Maar als je dan toch belachelijke statements gaat maken, ben dan niet verbaasd dat daar reactie op komt.
In de plaats van Debast had ik het ook gedaan. Je vermijdt 100% tegendoelpunt en straf slik je maar.
Als je zwart wit kijkt heb je een 100% tegendoelpunt vermeden maar in de praktijk volgt er een penalty die 3/4 gewoon gescoord wordt. Indien je geen extra straf krijgt zou je dat inderdaad in de laatste minuut altijd moeten doen. Doe je dat ook in minuut 10?

Als je zwart wit kijkt heb je een 100% tegendoelpunt vermeden maar in de praktijk volgt er een penalty die 3/4 gewoon gescoord wordt. Indien je geen extra straf krijgt zou je dat inderdaad in de laatste minuut altijd moeten doen. Doe je dat ook in minuut 10?
In minuut 10 niet, nee :)

In de plaats van Debast had ik het ook gedaan. Je vermijdt 100% tegendoelpunt en straf slik je maar.
Toch niet in minuut 60 tegen godbetert Kortrijk? In de absolute slotfase 100% akkoord, maar zeker niet midden in een wedstrijd.

Een penalty wordt vaker gescoord dan niet en in dat geval kun je nog eens gaan achtervolgen met een man minder.

Toch niet in minuut 60 tegen godbetert Kortrijk? In de absolute slotfase 100% akkoord, maar zeker niet midden in een wedstrijd.

Een penalty wordt vaker gescoord dan niet en in dat geval kun je nog eens gaan achtervolgen met een man minder.
Ik zou gewoon rood geven en doelpunt .
Geen penalty .

Uw statement slaagt op niets, zelfs niet als je het in het belachelijke trekt. Als je een krappe voorsprong wilt verdedigen is het laatste wat je wilt doen gratis penalty's uituitdelen
Tenzij je tegen Genk speel, dan weet je sowieso dat ze die penalty missen :unsure:

Maar rood zou altijd minimum 1 speelsag moeten zijn. Dan moeten ze maar die loophole sluiten wat voor precedent zorgde

Dus Kana is geschorst tegen Charleroi omdat hij 2x geel kreeg (2x terecht maar geen zware/vuile fouten). Maar Debast die rechtstreeks rood krijg wegens spelbederf want dat was het mag gewoon spelen dit weekend :rofl:

Onbegrijpelijk. Wat een grap toch.

Alzate kreeg onterecht een 2e gele kaart voor een zogezegde schwalbe. Die is gewoon geschorst dit weekend. Heel groot gemis.
Zo is het elk weekend wel iets.

Ik begrijp dat Anderlecht hier in beroep gaat, want dat helpt gewoon heel vaak en alle clubs doen het. Maar ben het volledig eens dat elke terechte rode kaart, minstens 1 speeldag schorsing moet betekenen.

Ik begrijp dat Anderlecht hier in beroep gaat, want dat helpt gewoon heel vaak en alle clubs doen het. Maar ben het volledig eens dat elke terechte rode kaart, minstens 1 speeldag schorsing moet betekenen.
zoals hier al gepost door anderen. 1 speeldag schorsing na een rode kaart = geen mogelijkheid hebben tot beroep en enkel te herroepen door de commissie zelf. Maarja die regels zijn er niet (meer)

Hoe zit het nu eigenlijk met Burnley? Achter de schermen al allemaal "officiëel", of?
Volgens de ene zo goed al rond (op wat punten en komma’s na) en zou bekend gemaakt worden begin volgend jaar. En dan volgens de ander is alles van de baan en is er enkel nog een zwaar ontoereikend bod (volgens Tan en co) van enkele lokale mensen

Dus Kana is geschorst tegen Charleroi omdat hij 2x geel kreeg (2x terecht maar geen zware/vuile fouten). Maar Debast die rechtstreeks rood krijg wegens spelbederf want dat was het mag gewoon spelen dit weekend :rofl:
Onbegrijpelijk. Wat een grap toch.

Alzate kreeg onterecht een 2e gele kaart voor een zogezegde schwalbe. Die is gewoon geschorst dit weekend. Heel groot gemis.
Zo is het elk weekend wel iets.
2x geel is natuurlijk altijd wel standaard 1 speeldag, dat is echt in een regel gegoten.

Maar dat zo'n rode kaart gewoon weggescholden wordt omwille van een precedent van 3 jaar geleden sjah (jaja voorwaardelijk :laugh: )
Zo kan je oneindig lang blijven terugkeren natuurlijk, "naar die keer dat die dat deed en zelfs geen rood kreeg" ofzo
Zo'n belachelijke zever storen mij dus 10 keer meer dan een scheidsrechter (of zelfs var) die in het moment (met veel druk) een fout maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14